K/6

16.2K 163 11
                                    

Bar'a gitmek için hazırlanmaya başlamıştım. Burak'ın giysi odasında benimde kıyafetlerim vardı. Siyah dizimin bir karış üstünde göğüs dekolteli kıyafeti giydim ve sarı saçlarımın ucuna maşa yaptım. Sprey sıkıp makyajımı yaptım.

Son olarak duran erkek parfümlerinden en güzelini seçip üstüme sıktım. Daha seksi ve güzeldim böyle. Siyah platformları giyip ayağa kalktım ve giysi odasından yatak odasına girdim.

Girmemle apışıp kalmıştım. Karşımda pantolonunun fermuarını çeken ve seksi belirgin öküz gibi kaslarıyla duran Burak vardı. Çok düzgün ve seksiydi kasları.

"Gözlerinle yemen bittiyse lütfen beni  gerçekten yemeni de istiyorum."

Dedi ve güldü sapıkça,

"Pis şey ya!"

Dedim ve odadan çıktım. Aşağı inip onu beklemeye başladım. Sonunda siyah pantolonu ve siyah ilk 3 düğmesi açık gömleğiyle kasları belirgindi. Nefesim kesilirken belli etmedim ve ayağa kalktım.

"Gidelim?"

"Evet, gidiyoruz ama yanımdan ayrılmak yok. Asla yanımdan ayrılmak yok. Anlaştık mı?"

"Çocuk değilim ben! İstediğimi yaparım!"

Dememle sustu ve evden çıktı. Son model jeep'ine binip sürmeye başladım. Yağmur yağmaya başlamıştı.

"Yanımdan ayrılmak yok."

"Sanane!"

Dedim sesimi yükselterek,

"Eskiden sevgilim olabilirdin ama şmdi değilsin. Seni hatırlamıyorum. Seni şu sikik hafızamla yeni tanıyorum ve sen o sahiplenme içgüdüne sahil çık!"

Diyerek arabadan indim. Bara gelmiştik. İçeri girecekken elimdeki bellerle dönüp baktım.

*evet belimdeki eller yerine elimdeki bellerle yazmışım ajsgafgagskdksjkshsjsh*

Arabadaki konuşmam hiç olmamış gibi sakince duruyordu. Hala onu çözememiştim. Garip bi kişiliği vardı. Bardaki sigara, alkol, ter kokusu burnumu deşiyordu. Etraf kirli bedenlerle doluydu. Ses seviyesinden bahsetmiyorum bile.

İlerleyip boş bir masaya oturmuştuk. Garson hızla gelirken,

"Ben viski alacağım, hayatım sen?"

Demesiyle önce düşündüm biraz ama içki isimlerini unutmuş gibiydim. Bende viski isteyerek arkama yaslandım. Annemi babamı mersk ediyordum gerçek evim neresiydi benim?

Garsonun masaya viskileri bırakması ile düşüncelerimden sıyrılıp elime aldım viski bardağını ve yudumladım. Garip tadı boğazımdan geçerken etrafıma göz atmaya başladım.

Bacak bacak üstüne atıp tekrar yudum alıyordum ki gözüme Burak takıldı. Bacağıma bakıyordu. Bakışlarımı onunla birlikte bacağıma indirdim.

Aferiiiiin! Aferiiiin banaa!

Bacak bacak üstüme atmamdan dolayı elbisem hayli kısaltmış ve hatrı sayılır bi seksilikle bacaklarımı sunuyordu herkese,

O anda Burak dibime girip elbisenin eteğini aşağı çekiştirirken dokunuşlarıyla içim titremişti. Kulağıma yaklaşıp,

"Bu elbiseyi sana giydirmemeliydim."

Diyerek dudaklarını omzuma bastırdı. Yelkenleri suya indirip etkilenirken viskiden büyük bir yudum alıp bardağı bitirdim. Genzim acışırken gözlerimi kapattım.

Hâlâ boynumda duran Burak'a kollarımı sararak, kollarım arasına aldım. Huzurla kıvrılırken istemsizce gülümsedim. Sağ elimle saçıyla oynamaya başladım. Kalın ve gür saçları çok güzeldi.

Kokusu barın kokusunu batırıp burnuma geliyordu. O anda göğsüme kafasını batırıp sıkıca belimden tuttu Burak, bedenim garipserken Burak'ın nefesini göğüs çatalımda hissetmiştim. Hızla elim arasındaki saçını çektim ve yüzüme bakmasını sağladım.

"Amacın ne?"

Dedim gülerek,

"Çok yumuşak ve tatlılar çok özlemişim. "

Diyerek beni utandıracak şekilde güldü. Karnımda anlam veremediğim kasılma olurken kızaran yanağımı görmemesi için kafasını göğsüme geri koydum. Sakinleşmeye çalışarak derin nefes aldım.

Cidden git gide çok hoşlanıyordum ondan, Ah salak kafam ah!

KUMARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin