K/9

13.2K 116 18
                                    

Paraşüt yere inerken insanlar bize bakıyordu. Lanet olsun! Neredeyse soyunuktum. Yere düşmemizle şaşkın bakışlar üzerimizdeydi. Sırt üstü yavaşça düşmemle üstüme Burak düşmüştü. Bedenlerimiz ağırlıkla sürtüşürken etkilenmiştim. Ama hızla Burak ayağa kalkıp paraşütü topladı.

Ben utanarak etrafa bakarken, hızla caddeye yürüdük ve Burak taksiye el kaldırdı.

Taksici bize şaşkına bakarak dururken hızla bindik. Burak evin adresini verirken soluklanmaya çalıştım. Taksici ise arada dikiz aynasından şaşkınca bize bakıyordu. Burak taksicinin bakışlarını kıskanıp beni hızla kolları arasına aldı. Bende hala süren utancımla birşey demeden sarıldım göğsüne,

kasları hızlı soluk alıp verdiği için hızla kalkıp iniyordu. Eve gelmemizle Burak taksiciye parayı verip onu gönderdi. Ilık bi duş alıp uyudum.

Yatakta soyunuktum. Arkamda Burak vardı. Bakışları arzulu ve kötüydü. Beni yüz üstü çevirip tecavüz etmeye çalışırken çığlık atarak kaçmaya çalıştım.

Çığlık atamıyordum, kaçamamıştım.

Kalçamdaki sızı ile dudaklarımdan tiz bir çığlık koptu. Canım yanarken gözlerimden yaşlar boşalıyordu.

'Bekaretini almadığıma şükret'

Demesiyle Burak'ın ağlamaya devam ettim o acıyla,

Tiz bir çığlık daha attım.

Çığlık atarak uyanırken başucumda korkuyla bağıran Burağı görmemle hızla onu ittim. Şaşkınca bakarken,

"Burada bekle!"

Diyerek yataktan koşarak çıktım. Aşağı kata inip laptopu açarak ikimizin resimlerinin olduğu klasöre girdim. Kalbim hızlı hızlı atarken gözlerimi yumup Sakinleşmeye çalıştım.

Bana gerçekten tecavüz etmiş olabilir miydi?  Güvenim rüyamla altüst olmuştu. Bir rüyanın etkisiyle mi böyle düşünüyordum ya da bu gerçek miydi?

Seks videomuza elim titreyerek tıkladım. Video direk yatakta başlıyordu. Yatağa nasıl girdiğimiz gözükmüyordu. Kamera nasıl ayarlandı o da gözükmüyordu.

Beni yüzüstü çevirmesiyle sanki o anı şuan hissediyor gibiydim. Rüyasa olanlarla video çok benzerdi. Öne doğru kaçmaya çalışmamla Burak beni belimden tutup içime giriyordu.

Rüyam gerçek miydi yoksa sadece rüyamıydı? Aklımın ve kalbimin karışıklığı ile ağlamaya başladım. Nasıl hemen güvenmiştim ki Burağa? Salaktım ben tam bi salak!

●●

Lütfeeen güzel yorumlarınızı eksik etmeyin ve lütfeeeen oy verin♥♥♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KUMARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin