Yazarın Ağzından
Rüya kafasını yere sertçe çarptığı için hafıza kaybı meydana gelmişti. Hiçbirşey hatırlamıyordu. Babası ölmüştü. Annesi olanları kaldıramayıp psikolojisi bozulmuş ve akıl hastanesine yollanmıştı.
Burak ise Rüya'ya takıntılıydı. Onu ve her zerresini takip ediyor izliyordu. Ona sahip olmak içindi babasını kullanmıştı. Benden nefret ediyor diye üzülürken hafıza kaybını duyunca dünyalar onun olmuştu. Rüya'nın hiçbirşey hatırlamaması onun için mucizeydi. Hemen işe koyuldu ve planlar yapmaya başladı. Onun karşısına bambaşka biri olarak çıkacaktı.
Rüya Akbaba'nın Ağzından
Gözlerimi açmak istiyordum. Başım ağrıyordu. Zorlanarak gün ışıkları yüzüme vururken açtım. Etraf ilk bembeyazdı. Sonradan herşey netleşiyordu. Yatak odasındaydım. Siyah ve beyazdı heryer. Erkek odası gibiydi. Ağzımda solunum maskesi vardı. Kolumda ise serum vardı. Etraf çok yabancıydı.
Hiçbirşey hatırlamıyordum. Kimdim ben? Adım neydi benim?
Odaya genç yakışıklı bir adamın girmesiyle ona çevirdim gözlerimi.
"İnanamıyorum? Aşkım uyandın mı?"
Diye gelip bana sarılmasıyla kaşlarımı çattım.
Aşkım demişti, sevgilim veya kocam mıydı? Kimdi bu adam. Hızla iteledim.
"Kimsin sen? Kimim ben?"
"Ahh hayatım herşeyi anlatacağım, herşeyi."
Diyerek bana aşık gibi baktı.
"Biz neyiz?"
Dememle gözü parladı ama hemen hüzüne döndü.
"Sen benimsin. Sevgilimsin sen."
Diyerek elimi tuttu. Sevgilim miydi?
×
Şuan yanıma oturup bilgisayarı kucağına koydu.
"Biz seninle barda tanıştık. Ve 3 ocakta sevgili olduk. Seni çok seviyordum ve sende beni çok seviyordun."
Dedi ve ikimizin olduğu güldüğümüz resmi açtı. Bi kaç tane daha yakın olduğumuz resmi açtı.
"Adın Rüya, Rüya Akbaba. Aileni trafik kazasında kaybettin. O sırada sende arabadaydın ve hafızanı o kazada kaybettin o yüzden o muhteşem anılarımızın hiçbirini hatırlamıyorsun. Ama doktoe zamanla hatırlayacağını söyledi."
Diyerek gazete haberini gösterdi. 'Feci kaza!' yazıyordu manşette ve ailemle olan kazayı gözteriyordu. Ailem ölmüşmüydü yani? Adım Rüya mıydı?
"Senin benim sevgilim olduğuna beni kandırmadığına nasıl inanayım?"
"Böyle diyeceğini bildiğim için bütün resimlerimizi büyülü anlarımızı sana göstereceğim."
Dedi ve Sonsuzum adlı klosöre girdi. Binlerce resmimiz vardı. Öpüşürken, sarılırken, gülerken, havuzdayken, uyurken, eğlenirken ve yiyişirken bile resmimiz vardı. Galiba o hayatımın aşkıydı. Hatırlamadığım için bu anları üzülmüştüm.
"Hazır mısın bi tane video izleteceğim bu sefer bana gerçekten inanacaksın."
Demesiyle,
"Evet hadi bana kanıtla, tekrar güveneyim sana."
Dedim ve gülümsedim. Videoyu başlatmasıyla izlemeye başladım. Gözleeim pörtlemişti video ile. Seks yapıyorduk. Ben Burak ile yatmışmıydım?
Videonun aeka fonundan romantik müzik çalıyordu ve biz yatakta seks yapıyorduk. Gerçekten bu bendim ve seks yaptığım kişi Burak'tı. Daha fazla bakmadım videoya ve Burağa çevirdim gözlerimi.
Özlemişçe bakıyordu gözlerime sevgiyle, içim kıpır kıpır ediyordu onun gözleriyle. Ona inanmaya başlıyordum ve galiba güvenmeye de.
"Sana tekrar güveneceğim."
Dedim ve kollarımı boynuna doladım. Kokusu çok güzeldi. Ona tekrar aşık olabilirdim. O kadar resmimiz anımız hatta seks videomuz bile varsa onu hatırlamalıydım.
Kokumu içine çekip boynumu öpmesiyle karnımda kelebekler uçuyordu. Galiba her zerrem onu hatırlıyordu hafızam hariç. Ona güvenecektim. Ona güveniyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMAR
ChickLitHerkes ilkini fevkalade bi aşkla yaşamak ister. Ama o bi kumar oyununa kurban gitti. Ilk gecesini tanımadığı bi adamla yaşayan bi kız düşünün, Saflığıyla temizlenmek isteyen bi erkek düşünün, Kumar onları bir araya getirdi. "Bir hafıza kaybı şart...