Очите ми пробягаха по навитите ръкави на коженото му яке. Имаше кръв по ръката. Огледах се внимателно и ми отне доста време, но накрая разбрах, че беше засъхнала преди около половин час. Разбирах тези неща, защото преди това исках да уча медицина. Звучеше сложно и далечно, но беше факт, който оставих да се изпари в миналото. Улових Аш когато тръгна да пада върху мен. Кракът ми изпищя безгласно и вдишах рязко през зъби.
- ВИП зоната. - каза Аш срещу врата ми.
Повдигнах го грубо. Преметнах ръката му през рамото си и го завлякох към масите във ВИП зоната, която явно го интересуваше в момента. Хвърлих го, като чувал с картофи, върху канапето и извадих цирага от кутията в джоба ми. Запалих и дръпнах силно, задавяйки се леко, заради дима и никотина. Боже, около този кретен можех да се превърна в пушещ комин!
- Направи ми стриптийз - издърдори и се намести по-удобно в кожения фотьойл.
Посочих му среден пръст и си дръпнах още по-силно от цигарата. Ръцете ме сърбяха да му строша носа още тук и сега. Да си му го върнех за всичко, докато не можеше да ми отвърне.
- Райли, танцувай, мамка му ! - повиши тон.
Кръвното ми се покачи и се изгорих на цигарата. Изругах и я изгасих в пепелника, стривайки я на малко кръгче. Забих пръст в гърдите му, а с другата си ръка прокарах пръсти през косата му и я дръпнах силно.
- Ти си най-долнопробния човек, който познавам, а искаш да се съблека пред теб, само за да свършиш после в шибаната тоалетна? Осъзнай се Аш, аз не съм ти играчка! - просъсках срещу лицето му, забила сините си очи в неговите сиви.
Устните му бяха плътни и леко отворени, сладкия му дъх на уиски примесен със смирноф се удряше в ноздрите ми и комбинацията от този микс ме завладя. Щях да се поддам, когато мобилният ми звънна. По пътя към масите, докато го теглех насам, бях въвела скришно номера на непознатия с кафето в телефона си и му бях писала, че това съм аз. Ако не го бе дал на още някого и сега се чудеше коя съм "аз" в случая. Издишах бавно за да си възвърна поне малко от самообладанието и извадих техниката от джоба на дънките си.
- Кой е този?
Вдигнах рязко глава и едва не му разбих носа с черепа си. Ръката на Аш се мушна през дланите ми и сграбчи мобилния ми. Името на непознатия, заедно с шеговита негова снимка се появиха на екрана.
YOU ARE READING
Bad romance
Romance•𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐧𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐓𝐞𝐞𝐧 𝐟𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐖𝐀𝐓𝐓𝐘𝐒 𝐒𝐔𝐌𝐌𝐄𝐑 𝐀𝐖𝐀𝐑𝐃𝐒 𝟐𝟎𝟏𝟔• Никой не би могъл да предположи, че един забравен пропуск за клуб ще вкара Райли Фрейс в толкова неприятности за отрицателно кратко в...