-Студено е. - вметнах междудруготото.
Трой свали якето си и ми го подаде. Вече бях с едно,за това отказах. Чернокосия исполин изпуфтя, но отново го обелече. Носеше същия вид кожено яке като любимия ми,а също и любимия на Аш.
-С Аш имаме общо минало. Доста общо,ако трябва да бъда точен. Учехме в едно училище,щяхме да отидем в еднакви университети. Но той не отиде,защото майка му беше убита. Сигурно си мислиш,че това го е променило. Не го. Не и това. Промяната вече беше започнала,когато Аника умря. Баща му замина в Канада за да разработва някакви неща за правителството,които после изпрати на Аш. Сигурно в момента не можеш да можеш да повярваш,но е истина.
Преглътнах. Това не ми харесваше. Всичко,което бе против правителството не носеше нищо добро.
-Аника е името,което видях на гердана от руините,зя това ти вярвам. - казах.
Трой се препъна в корена на едно дърво и спря да върви, гледайки ме с изумление.
-Къде си го намерила? - попита с леко писклив глас.
Облизах устни от студа и бръкнах в джоба си,изваждайки дрънкулката. Плочката се поклащаше сред тъмнината на нощта,докато дъха ми образуваше облачета.
-Райли,можеш да влезеш в затвора за укриване на доказателства. - очите му бяха изпълнени с преупдреждение.
Издишах през зъби, но върнах колието в джоба на панталоните си.
-Ако си прав и Аш е жив, сигурно е още в града. Или поне ще се върне, все пак живее тук. Ще му върна огърлицата. - обясних и ритнах прахта от изсъхналата почва.
Трой провери мобилния си след което продължихме да вървим.
-Стигна до това,че баща на Аш му е изпратил нещо на правителството. - подсетих го,намеквайки му да говори.
-Да,така е. Видях го. Беше преди три години,може и повече. Това е причината за доста дългата и продължителна вражда.
-Вражда? -повдигнах въпросително вежди.
-Вражда. - кимна и сините му ириси пробляснаха с тъга. - Заловиха брат ми и ме задължиха да работя за тях,докато Аш беше сам. Баща му беше защитен,нямаше братя или сестри,а майка му беше мъртва. Опитаха с други роднини,но той твърдо направи своя групировка и започнаха да разработват нещото.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad romance
Romantizm•𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐧𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐓𝐞𝐞𝐧 𝐟𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐖𝐀𝐓𝐓𝐘𝐒 𝐒𝐔𝐌𝐌𝐄𝐑 𝐀𝐖𝐀𝐑𝐃𝐒 𝟐𝟎𝟏𝟔• Никой не би могъл да предположи, че един забравен пропуск за клуб ще вкара Райли Фрейс в толкова неприятности за отрицателно кратко в...