Ch.41 - Сенки от настоящето

1.3K 136 25
                                    

"Спокойствието е константа. Дори най-малките неща,свързани с правилните хора могат да го съсипят за секунди."

Сант Анел
______________________________

Поршето на Рекс в което бяхме сега с Аш спря пред общежитието. Снегът се топеше от необичайно топлия ден за Ноември и краката ми се намокриха,докато се продвижвах към входа на сградата. Бях казала на Аш да ме изчака в колата,за да мога бързо да взема дрехи,без да привличам излишно внимание. Той отказа и сега ми душеше във врата като някаква хрътка.

-Моля те,отсъпи поне крачка назад. - изсъсках.

Оказа се заключено и трябваше да изваждам ключа от сутиена си.

-Да можеш да извадиш от там и чаша уиски? - вметна.

-Мълчи. - отрязах го.

На леглото на Съншайн имаше спринцовка. Отне ми няколко секунди да проумея от какво бе. За по-сигурно дори я помирисах. Яростно захвърлих боклука в кофата и едва не изтръгнах вратата на шкафа от пантите,докато взимах нещата си.

-Да предположа какво беше? - беше се подпрял на шкафа между леглата и си играеше с будилника ми,който не работеше от година. - За спринцовката. - добави,сякаш бях малоумна.

Поклатих глава и напъхах дрехите в сака,който винаги беше стоял в дъното на шкафа.

-Мирише на разтопени амфетамини,но има и нещо друго. - почесах се по носа. - Не знам,не съм сигурна,проспах часовете по химия в училище.

Аш се ухили и навеждайки се над кофата,бръкна вътре и извади спринцовката. Иглата мина под ноздрите му и той вдиша дълбоко. Лицето му се сгърчи в погнуса и той отново я пусна в кошчето.

-Или е парализираща смес,или е приспивателно. Миришат сходно,заради химичния си състав. - очите му бяха впити в лицето ми.

Сака щеше да се изплъзне от ръката ми. Без да съзнавам пъхах още и още дрехи,яростно блъскайки ги вътре. Аш се приближи и улови ръката ми,придърпвайки ме към гърдите си.

-Знам,че ти пука за нея, - голямата му длан галеше косата ми. - ...но имам опасения. - каза и ме пусна,за да уливи лицето ми в шепи и да ме накара да го погледна.

Облизах устни,заради стичащите се сълзи по лицето ми. Комбинациите на всичко с дрога можеха да са фатални. Често бяха такива.

Bad romance Where stories live. Discover now