"Понякога жените казват какво мислят,друг път говорят само с действия,но и в двата случая ще има какво да кажат."
Сант Анел
____________________________-Задръж лъжите си,защото Аш винаги те е харесвал. Още щом те видя да минаваш зад клуба,когато ключовете ми бяха паднали на пътя. Исках да не те види,усещах,че не трябва да се срещате. - очите й блестяха от гняв.
-Вероника,пусни шибания постолет! - нареди Аш.
Преди да се осъзная летях към обятията на белокосия откачалник,а Рекс събаряше Вера на земята. Заклещи ръцете й зад гърба и я вдигна през рамо,понасяйки я към Поршето.
-Как можа да удариш жена? - не мобеше да повярва на очите си Аш.
Рекс се обърна и знаеща усмивка разцъфна на лицето му.
-Тя не е жена,а проклет Цербер шефе. - лилавокосата змия се извъртя в ръцете му в неуспешен опит да се освобиди. - О,не скъпа,сега си на мое разположение и ще си правим компания в колата,докато влюбените гълъбчета се разберат. Нали така белокос ебалнико? - засмя се високата камара мускули и напъха Вероика в колата,след което и самия себе си.
Вратата на червеното возило се затвори и останахме тримата. Трой се отпусна в седалката и повдигна ръце.
-Идеята беше моя,но Райли наистина има чувства към теб. Нека изключим за момент факта,че работя за Лолипоп и поговорим като възрастни. - обърна се Трой към мъжа някогашния си приятел.
От гърдите на белокосия се разнесе ръмжене и той се наведе към Трой през отворената врата.
-С теб няма какво да говоря повече,мизерен глупак. Само това,че устните ти са докосвали нейните е достатъчно да накарам мозъка ти да не се изчисти от седалката.
Въпреки ,че се бях облякла с топли дрехи, студа който така познавах,когато Аш говореше заплахи пак успя да премине през дебелитите платове и да се просмуче в костите ми. Внимателно поставих ръка на гърдите му и се опитах да провлека вниманието му.
-Аз съм виновна,аз му казах,че искам да не беше ставало така.
Онова гадно и неприятно чувство - срама - изби като червена пелена по бузите ми и плъзна чак под яката на якето ми. Аш ме погледна с присвити очи.
-Това ли е твоя начин да привлечеш вниманието ми? За колко голям задник ме вземаш,че да идваш пред вратата на подземието и да я разрушаваш с гумен чук? И да вземеш тази гнида със себе си! - посочи с ръка към синеокия в колата.
YOU ARE READING
Bad romance
Romance•𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐧𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐓𝐞𝐞𝐧 𝐟𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐖𝐀𝐓𝐓𝐘𝐒 𝐒𝐔𝐌𝐌𝐄𝐑 𝐀𝐖𝐀𝐑𝐃𝐒 𝟐𝟎𝟏𝟔• Никой не би могъл да предположи, че един забравен пропуск за клуб ще вкара Райли Фрейс в толкова неприятности за отрицателно кратко в...