'Hoe was je date?', vroeg Jessy. 'Welke date?', vroeg ik. 'David', zei ze met een imitatiestem. 'Als je dat een date kunt noemen, die klootzak wilde me naar z'n huis lokken voor seks, er was geen date helemaal niets', zei ik geïrriteerd. Jessy lachte. 'Ja lach maar', zei ik en gooide een kussen naar haar hoofd. Ik kreeg een sms binnen. 'Kan ik je nu weer zien in de villa?', stond er. Blij stond ik op. 'Ik moet werken', zei ik en stond op. Ik kleedde me om en reed richting de villa. Ik belde aan en dezelfde butler deed open. 'Meneer wacht op u in dezelfde kamer als de vorige keer', zei hij zonder dat ik iets vroeg. Ik knikte maar en liep naar boven. Ik klopte en deed de deur open. 'Hé wat fijn om je weer te zien meid', zei hij en kwam naar me toe lopen. 'Hey', zei ik en sloeg mijn armen om zijn nek. 'Ik wist wel dat je me weer zou willen.' Hij legde zijn handen op mijn heupen. 'Je kwam maar niet uit mijn hoofd sinds de laatste keer, er is iets speciaals in jou', zei hij en duwde me het bed op. Mijn behoefte aan geld liet me met een man die even oud is als mijn vader als die nu levend was slapen. Maar alsnog doe ik het, om mezelf te bewijzen dat ik kan leven hoe ik wil en niemand iets te zeggen heeft over mij. Toen kwam hij klaar. Ik wilde net mijn kleren aantrekken tot hij mijn hand vastpakte. 'Blijf hier slapen', zei hij en trok me weer onder de lakens. Hij duwde me tegen zijn koude naakte lijf aan. Al snel hoorde ik zijn gesnurk. Ikzelf viel ook maar in slaap.
---
Ik werd wakker met weer een rare droom. Die Youssef van gisteren, ik rende naar hem toe. Hij ook maar toen viel ik op de grond. Hij pakte me vast en zei dat hij van me hield. Toen werd ik wakker, in het bed waar ik gisteren in bleef slapen, bij die oude rijke man. Hij was zo te zien al wakker, want ik zag niemand naast me. Ik stond op en keek naar mijn kleren die niet meer draagbaar waren. Ik deed zijn kast open en vond daar ook al vrouwenkleren. Ik pakte lingerie en nam een douche. Ik trok een badjas aan en liep naar beneden. Hij zat aan de eettafel. 'Goedemorgen', zei ik. 'Goedemorgen schat, kom ontbijten', zei hij. Ik ging aan de eettafel zitten. Hij ontbijt zo uitgebreid. Wie is hij, ik weet z'n naam niet eens. 'Hoe heet je eigenlijk?', vroeg ik. 'Idriss', mompelde hij. 'Ben je Marokkaans?', vroeg ik. Het verbaasde me dat hij zo rijk was terwijl hij Marokkaans is. Ik dacht gelijk dat hij in de drugswereld zat, maar dat bleek uiteindelijk niet zo te zijn. Hij knikte. 'En ik weet dat jij ook marokkaans bent, dat je ouders zijn overleden toen je klein was, dat je bij je oom woonde tot hij je verkrachtte en dat je toen hiernaar toe kwam en aan dit werk begon?', zei hij. Ik keek hem geschrokken aan. Hoe weet hij al dit, niemand weet mijn verleden behalve Jessy en zij kent hem niet eens. 'Hoe weet je dat?', vroeg ik. 'Denk je dat ik zomaar iemand mijn huis en nog ook mijn slaapkamer binnenlaat zonder dat ik navraag wie diegene is en dat ik zijn levensverhaal weet', zei hij. Hij zag aan me dat ik geschrokken en bang was. 'Maak je niet druk, ik vertel niemand hier iets over. Er zit iets speciaals in jou dat me naar je toe trekt', zei hij. 'Wat vind je ervan als je hier met me blijft wonen, dan hoef je dat werk niet meer te werken. Ik betaal je wat je wilt hoor', zei hij. Ik dacht diep na, dit is wel heel fijn. Ik wou graag ja zeggen, maar ik dacht aan Jessy. Ik kan haar niet zomaar in de steek laten na alles wat ze voor me heeft gedaan. Toen ik geen onderdak had liet zij me bij haar in huis trekken en liet ze me met haar werken. 'Normaal zou ik ja zeggen als iemand me zoiets aanbiedt, maar ik heb een vriendin en die kan ik niet in de steek laten', zei ik. Hij knikte maar. 'Als je ooit van mening verandert kun je altijd bij me komen, mijn huis is voor je open wanneer je wilt', zei hij. Ik keek hem glimlachend aan. 'Ik ga me omkleden want ik moet gaan', zei ik.
Hij knikte. 'Wacht even', zei hij en stond op. Hij kwam terug met een grotere stapel geld dan de vorige keer. Ik keek er verbaasd naar. Hij knikte en gaf me een schouderklopje. 'Je kan altijd bij me langskomen als je iets nodig hebt, ook als ik je niets stuur', zei hij. 'Dankjewel', zei ik blij. Wat is hij aardig. Hij drukte een kus op mijn hand. Ik liep naar de slaapkamer, trok een tuniek aan met een maillot, liep naar buiten en stapte mijn auto in. Ik zag hem kijken uit het raam. Ik zwaaide naar hem en reed weg.Wat vinden jullie van het verhaal, laat je mening horen. Wij staan open voor commentaar. Stem voor een volgende deel.
Tasneem en Sarah👭
JE LEEST
Spijt komt achteraf - Waargebeurd
RomanceNa een pijnlijke verleden belandt Yasmine in de prostitutie. Veel schijt heeft ze maar die schijt zal later veranderen in spijt als ze iemand ontmoet van wie ze zal houden. Tasneem en Sarah❤️