Perspektywa Marinette-"Ladybug"
Ja zaczęłam pierwsza...oj poryczy się gościu poryczy...
Zrobiłam na początku gwiazdę,później jakąś tam trudną do wykonania horeografię z paluszkiem w nosie,a na koniec jeszcze dwa salta do tyłu,obrót na głowie,przejście na dwóch rękach,a na zakończenie,by go jeszcze batdziej zdołować i odebrać pewność siebie, szpagacik...No i co kotku trzeba było nie zadzierać z Biedronką...chciałeś to masz...
Perspektywa Adriena-"Czarnego Kota"
Boże...jak ona tańczy...ja w życiu jej nie pokonam...W tańcu nawet do pięt jej nie dorastam.Po co ja wogóle wyzwałem ją na ten pojedynek?Może dlatego,że jest taka tajemnicza,jako pierwsza mnie ignoruje i przez te piękne fiołkowe oczy,w których można się zatopić w jakiś sposób mnie przyciąga?Sam nie wiem,ale chcę dowiedzieć się kim jest pod maską,a żeby to zrobić muszę się do niej zbliżyć.Nie ważne w jaki sposób...
Właśnie zakończyła swój występ szpagatem...no to po mnie...teraz nadeszła moja kolej...
15 minut później
To był jeden wielki niewypał.Nic mi się nie udawało,bo cały czas czułem na sobie wzrok tych niespotykanych,fiołkowych oczu...przeszywały mnie dosłownie na wylot przez co skamieniałem...To było upokorzenie.Ale ja się tak łatwo nie poddam...idę do niej zagadać...
Perspektywa Marinette-"Ladybug"
Patrzyłam się jak tańczył i z tego co widziałam coś mu nie szło.Wygrałam,a najlepsze jest to,że wiedziałam o tym od samego początku...co za zbieg okoliczności...Po skończonym pojedynku oddaliłam się z powrotem do baru by skończyć pić moją wodę z lodem . Może niektórzy wzięliby mnie za kretynkę,ale miałam to głęboko w dolnej części przewodu pokarmowego.Moje rozmyślenia przerwał ponownie ten sam osobnik,który ośmieszył się chwilę temu na parkiecie...jezu czy ten gościu nie umie się odczepić?Niczym jeszcze odważył się zacząć rozmowę przerwałam mu:
-Czego ty tu jeszcze szukasz cwelu?-powiedziałam brutalnie nawet na niego nie patrząc i widocznie go tym przestraszyłam.
-Ja..ja..chciałem...-jąkała się jeden znalazł...
---------------------------------------------------------------------------------------------------
POLSAT
Ha ja to wredna jestem...😂😂😂
Nie bądźcie na mnie źli...😇po prostu robię nastrój...😂😂😂
Gwiazdki?☆
Komentarze? 💭
CZYTASZ
Miraculum...Nocne Życie Biedronki / ZAWIESZONE/
FanfictionCzym jest szczęście? Czy to tylko czterolistne koniczyny, królicze łapki, czy tak jak w Niemczech -Schwein (świnka). Nie. Szczęście jest tylko pojęciem względnym, nie istniałoby gdyby nie powstał pech. Ale w końcu wszysko co wzlatuje musi również up...