"Ik kan het niet Liam, ik-" ik barst weer in huilen uit.
"Neem je tijd." ik knik en begin weer met praten als ik wat meer gekalmeerd ben.
"Louis, hij- ik ben verliefd op hem," fluister ik waarna ik de brok in mijn keel wegslik. "Maar we zijn een soort van fuckbuddies en hij gebruikt me alleen maar voor zijn lust maar ik voel echt wat voor hem, als ik hem vertel dat ik meer wil zijn wijst hij me misschien af en zie ik hem nooit meer, i-ik weet niet meer wat ik moet doen.." ratel ik wanhopig terwijl de tranen zich alweer in mijn ooghoeken beginnen te vormen.
"Hey, rustig. Vertel het hem gewoon wanneer je er klaar voor bent. Ik zou het hem vertellen. Niet geschoten is altijd mis, en als je het niet vertelt blijf je in deze pijn leven, dat wil je toch ook niet?" ik schud mijn hoofd en loop naar hem toe waarna ik hem knuffel.
"Dankje Li." hij glimlacht
"Geen probleem."
-
Ik loop glimlachend naar school maar mijn dag is alweer verpest als ik Louis dezelfde jongen als in de club zie zoenen voor de ingang.
Ik loop snel langs ze heen naar binnen zonder oogcontact te maken. Als ik in mijn klas kom pleur ik mijn tas op de tafel waarna ik mijn boeken eruitgooi.
Louis gaat even later voor in de klas zitten en kijkt niet naar me om, waarom zou hij ook? Ik ben toch alleen maar een seksobject in zijn ogen.
Ik blijf de hele tijd naar Louis kijken en voel dat ik moet huilen waardoor ik snel de klas uitloop. "Harry, wat ga je doen?" hoor ik de docente nog waarna ik de deur met een klap dichtgooi.
Ik ren huilend naar de wc's en sluit me op in een hokje tot ik na een lange tijd uitgehuild ben. Ik loop het hokje uit en zie de spiegel voor me hang waar ik vol afschuw inkijk. Ik zie er niet uit, verdomme.
Ik droog mijn ogen nog af waarna ik mijn weg naar de volgende les maak.
-
Ik rits mijn jas dicht en loop de school uit als ik een hand op mijn schouder voel. Ik kijk om en zie Louis staan.
"Hey."
"Oh, hey." mompel ik terwijl ik richting mijn appartement blijf lopen.
"Zin om nog wat te doen?" grijnst hij, wie ben ik om hem af te wijzen? Ik knik maar een beetje waarna hij met me mee loopt naar mijn appartement.
Als we mijn kamer inkomen drukt hij me gelijk tegen de muur waarna hij zijn lippen hongerig op de mijne drukt.
Hij begint al snel aan mijn broek te trekken waardoor ik me opnieuw realiseer dat er geen liefde in deze acties zit, alleen lust.
Ik duw hem weg. "Nee! Stop!" hij fronst.
"Wat is er?" ik schud mijn hoofd.
"Ik kan dit niet meer, het doet verdomme pijn! Je wilt me alleen maar voor de lust en ik ben er verdomme klaar mee!" schreeuw ik.
"Wat is er allemaal aan de hand met jou? Je doet echt raar, een tijdje al." sist hij.
Ik zet mijn handen in mijn haar en trek er gefrustreerd aan. "Is houden van iemand raar? Nou dan ben ik wel heel raar want ik ben hopeloos verliefd op je!!"
JE LEEST
friends with benefits // l s
Fanfiction"De enige voorwaarde is dat we geen gevoelens voor elkaar mogen krijgen."