"Dus wil je het?" ik haal mijn schouders op.
"Herhaal het nog eens een keer?" hij zucht en begint opnieuw.
"Ik houd niet zo van vaste relaties maar wel van seks en alles eromheen dus daarom vraag ik je om friends with benefits te worden, de enige voorwaarde is dat we geen gevoelens voor elkaar mogen krijgen," ik knik langzaam. "Puur lust." hij is wel knap en ik heb ook geen relatie op het moment dus ik heb er ook zo mijn voordelen aan.
"We kunnen wel vrienden zijn maar geen beste vrienden, dat zou de seks kunnen beïnvloeden." ik knik en kijk hem aan, klinkt als een goed plan.
"Ja oke, ik wil het." hij knikt grijnzend.
"Oke, laten we vanavond naar een club gaan om het te vieren." ik knik opnieuw.
"Niet zo zenuwachtig," grinnikt hij terwijl hij een sigaret opsteekt. Hij houd hem tussen zijn wijs en middelvinger en ademt de rook in. Hij blaast de rook weer uit en kijkt me geamuseerd aan. "Wat is er?"
"Ik heb het gewoon al een tijdje niet meer gedaan, meer niet."
"Hm." humt hij grijnzend.
"Ja, wat? Jij wel dan?" hij knikt.
"Ja, eigenlijk wel ja." ik sla mijn armen over elkaar en laat een geïrriteerde zucht.
"Nou, ik ben niet zoals jou." hij lacht.
"Jammer genoeg niet." ik grom.
"Als je nu al zo gaat binnen kap ik gelijk met deze shit." hij gooit zijn handen in de lucht en glimlacht.
"Sorry hoor."
-
We lopen rechtstreeks door naar de bar en kopen wat shotjes die we in één keer achterover gooien. Hij verdwijnt naar de dansvloer waardoor ik alleen achterblijf.
Ik loop ook naar de dansvloer als ik tegen iemand aangetrokken word, ik duw hem weg maar hij pakt me opnieuw vast. "Zin in wat fun, schatje?" ik duw hem van me af maar hij pakt me opnieuw vast.
"Ik hoorde niks?" mompelt hij.
"Nee, ew! Flikker op!" frons ik terwijl ik hem met een walgende blik aankijk.
"Ik wil alleen maar wat fun honey.." ik zie een schim achter hem.
"De enige die fun met hem gaat krijgen ben ik dus als je nu even op wilt rotten, graag." sist Louis terwijl hij vanachter de man verschijnt.
Hij zucht geïrriteerd en loopt weg. "Wil je nog wat te drinken?" ik knik.
"Doe maar een biertje." hij knikt en loopt richting de bar. Ik kijk om me heen en zie een blondharige jongen op me af komen lopen.
Hij kijkt vriendelijk uit zijn ogen. "Hey, wat doet zo'n hottie als jou hier alleen?" zegt hij vloeiend waarna hij een knipoog geeft.
Ik rol mijn ogen. "Hey, ik maak maar een grapje," lacht hij. "Ik val op meisjes." ik glimlach en knik.
Hij houdt zijn hand uit. "Niall," glimlacht hij.
"Harry." hij knikt.
"Waarom sta je hier zo alleen?" vraagt hij geïnteresseerd waarna hij een slok uit zijn glas neemt.
"Een vriend is drinken aan het halen."
"Waar is hij?" ik wijs ernaartoe.
"Da-Daar.." ik dwaal af als ik hem met een jongen zie zoenen. Ik kijk ernaar en voel me verraden en jaloers maar ik zet de gedachten van me af, juist, geen gevoelens voor elkaar hebben.
JE LEEST
friends with benefits // l s
Fanfiction"De enige voorwaarde is dat we geen gevoelens voor elkaar mogen krijgen."