Önceki Bölümden
* Derinin Tarık'ı mezarın başında ağlarken görmesi Tarık'ı sinirlendirmişti.
* Daha sonra da Tarık kardeşinin yaşadığına dair mesaj almıştı.
* Derin arkadaşlarıyla akşam için bir plan hazırlamıştı.
* Robert kuzeni Alvin'in Türkiye'ye geleceğini öğrenmişti.
* Melike KORKMAZ Tunç ile ilgili planlarını anlatmıştı.♥♥♥♥♥♥
Robert KNİGHT
Nezarethanede Derin'in avukat olan babasını bekliyorduk. Tarık'a Alvin'in Türkiye'ye geldiğini söylediğim de ' İzmir'e geçmiş olsun ' demişti ama galiba bize geçmiş oldu.
Tarık'la telefonda konuştuğumuz sırada ' bende geliyorum, Alvin denen şerefsiz herife sahip çıkalım. Yoksa başımıza yeni bir iş açabilirler.' demişti.
Benim kuzenim Alvin biraz gece hayatına düşkün, sokak kavgalarına karışan, bir kız gördüğünde yeşillenen, karakoldan beri gelmeyen - ki ikinci evi gibidir - ,
Bir anda en az 5 kızla çıkan - bunu da nasıl yaptığını bilmiyorum ama -
Başlarken biraz dedim ama. Hakkında ön yargılı davranıyor demeyin o benim 21 senelik kuzenim, ben onun ciğerini bilirim. Daha neleri var bilemezsiniz siz, onun.Şimdi ise Alvin Türkiye'ye geldiği gibi rüzgarını hissettirmişti. Onun yüzünden karakola düştük. Eskiden olsa karakola düşeceği zaman tek başına düşerdi ama bu sefer gelişinin şerefine bizi de düşürmeyi başarmıştı. Uçaktan iner inmez bunu nasıl başardı bilmiyorum ama şu anda karanlık ve soğuk bir nezarethanedeyiz.
" Ulan maraza çıkarman için kokun yetiyor. Sen nasıl bir insansın ben seni çözemedim. Bin parçalık yapbozlar bile senden daha az karmaşık." dedi Tarık burada olmanın verdiği sinirle.
" Ben bir şey yapmadım, gördünüz adam bana saldırdı. Hem ben şu ana kadar ne maraza çıkarmışım ki bana yükleniyorsun." bu son cümlesi oldukça komikti. Ne maraza çıkarmışım diyor adamın hayatı problem yaratmak olmuş hala ne yaptım diyor.
" Sen elbet bir şey yapmıştırsın ben seni bilirim. Acaba uçakta o adama ne dedin de adam iner inmez seni kaşıdı. Hayır o değilde... Senin sayande bizde nasibimizi aldık, Bak senin yüzünden buradayız ama ben buradan elbet çıkacağım seninle de o zaman görüşeceğiz." dedim tehditkar bir ses tonuyla.
" Sende mi kuzen... " sözleri girişte görünen Hayri Amcayla son buldu. Hayri Amca alt kat komşum ve Derinin babası. Hayri Amca yanında ki polis memuru ile demir parmaklıkların dibine kadar geldi.
" Merhaba çocuklar, yapmışsınız yapacağınızı ."dedi ve daha sonra beni muhatap alarak;
"Sana böyle kavgaları hiç yakıştıramadım Robert, bilmiş ol." dedi. Ahh! Kuzen Ahh!
"Haklısın Hayri Amca kuzenim olacak bu herife uydum. Kuzen işte atsan atılmaz satsan satılmaz." dedim
" İşte şimdi bu konuya gelelim... Alvin uçakta adamın sevgilisine ' çok güzelsiniz, inişte bir şeyler içsek mi' gibi şeyler söylemiş Tabi adam da haklı olarak sinirlenmiş." dedi. Bakışlarını Alvine çevirerek.
Alvin;
" O iş tam öyle olmadı Hayri Bey Amca, kızında bende gönlü vardı ama o adam geldi ve sevenlerin arasına girdi." dedi" Alvin oğlum ama kadın da senden şikayetçi. " dedi Hayri Amca.
" Vay hayin karı... Demek aşkımıza ihanet etti öyle mi? Ben de ondan şikayetçiyim Hayri Bey Amca! " dedi aptal çocuk.
" Böyle bir şey olduğu için gerçekten çok üzgünüm. " dedi Tarık.
" Neyse şimdi konuya dönelim... Adamları şikayetçi olmamaları için ikna ettik ama bir daha böyle bir durumla karşılaşmak istemiyorum." dedi Hayri Amca uyarıcı ses tonuyla. Bizde isteriz Alvinden sonra sakın günler ama pek olmayacak gibi, umarım yanılıyorumdur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ MÜKEMMEL ADAM
Teen FictionBirbirine oldukça benzemeyen ve aynı zamanda birbirine oldukça benzeyen iki karakterin hikayesidir. Tarık ve Robert... " Tunç Ahmet'i öldüremediyse Tarık'ı öldürür değil mi? Onların çocuklarının birbirini öldürmesini izlemek zevk verecek!" ( Melike...