Kapitulli 12

96 11 11
                                    

Po flinte...ajo fytyre aq engjellore po flinte.

Ora ishte 3am dhe une nuk flija dot

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ora ishte 3am dhe une nuk flija dot. Nuk me flihej. Shikoja vetem fytyren e tij, ato sy aq te qeta ashtu mbyllur, buzet e tij te phota, formen e nofulles, lekuren e tij, floket e tij te zinj...gjithcka. E shikoja me shume endje dhe nuk rrija dot pa e pare. Por me pas u cova dhe u ula ne tavolinen qe shkruaja aty ne dhomen e ndenjes. Hapa nje ditar dhe ne fleten e rradhes shkrova.

Data 20 tetor 2013, ora 03:00

I dashur ditar.

Sot...ishte nje dite e vecante per mua. Aq shume fjale, veprime, mendime kam ne koke sa mund edhe te formoj ndonje roman pse jo.... Por do te te them dicka te rendesishme... Edhe dy muaj perpara se une te largohem nga Toka, perfundimisht e te shkoj ne shtepi...ne shtepine qe aq shume me mungon...

Time check 7am
Ndjeva se duke shkruar me kishte zene gjumi, teksa u zgjova ndjeva nje batanije persiper dhe nje arome caji. Brofa ne kembe....MOS NDOSHTA KA PARE DITARIN?! Por pashe se e kish mbuluar me krahe, oh cfare lehtesie. Nuk doja ta merrte vesh. Nuk e di pse por nuk doja...nuk ishte koha...un e di qe ai me do...e di shume mire. Duke shfryre tere kohes, piva cajin dhe pashe se ishte e shtune. Abigail e zgjuar n7 per dite te shtune, cudi!! Shkova ne krevat dhe me nje click me zuri gjumi perseri.

Darjan's P.O.V
Hapa syte, isha ne nje vend tjeter, pasi pash ishte shtepia e asaj vajzes... Pashe se po shkruante dicka ne nje bllok por e zuri gjumi. Dielli sapo kishte lindur. Mora batanijen e holle qe me kishte vendosur dhe e vura siper supeve. Me pas shkova dhe bera nje caj, tn isha mysafir,me ndihmoi dhe po ja kthej. Me pas u largova pa bere ze ne shtepi. Ne nje moment ndjeva zemren te me rrihte fort kur pashe ate te flinte...mos ndoshta...aishh ca mendimesh qe ke o Darjan vllai. Shova ne dhomen e Kaeyon dhe pash qe po flinte per 7 pal qejfe. Duke harruar se ora ishte 5 e mgjesit shkova dhe e tremba.
-Yah, Choi Darjan cte gjeti ne 5 te mgjesit te me zgjosh?! Je cmendur?! Qesha dhe me pas e pyeta.
-ca eshte kur zemra te rreh fort?
-me di gje doktorin e shekullit ti mua?
-hmo se spo tbej gje po tpyes
-ej pa prit pak....mos erdhe gje tn ti nga ajo komshija?! Brofi ne kembe Kaeyon
-ca bere atje hmm? Mthuajjjj. Kaeyon po bente fiks si vajze qe donte te dinte te gjitha. Pastaj ja shpjegova te gjitha,
-epo vella...ke rene keq me kete ti.
-Hajima!! Pabo. (Stop it, idiot)
-une te verteten po them, ke rene Darjan. 😂😂
-E mir mir boll tani po eja te fleme gjume.

Time Skip

Abigail's P.O.V
Edhe per sot dita mbaroi, nuk e di pse por ndihesha shume mire, me mire se perhere, qielli ishte aq i paster dhe dielli shkelqente si asnjehere me pare. Ndihesha mire. Mora cmakinen dhe me pas shkova ne nje Bubble Tea Shop. Mora nje bubble tea me luleshtrydhe dhe u ula diku.
-나에게 초콜릿 거품 차를주세요.(Ju lutem, me jepni nje bubble tea me cokollate.) nje e folur e njohur mu duk por nuk i vura dhe shume re. Me pas personi u ul perballe meje. E kush ishte tjeter pervec Kejsit.
-선생님 안녕하세요, 당신이 날 그리워 했습니까?(Pershendetje zysh, te kam munguar?) Kejsi qeshi teksa fliste me ate theksin e saj gjuhen koreane. Isha shume e lumtur, aq shume sa nuk hezitova ta perqafoja fort.
-Keikei, zemra ime si je ti? Po...si ja bere..dmth, qysh-
-Haha Abby, mos u shqeteso, thjesht mesova gjuhen dhe me moren ne interviste per ne spitalin psikologjik ketu ne Seoul. U gezova pasi do te rrija me ty perseri Seonsaengnim.
-Ma the gjuhe tjeter ee, sikur nk kuptoj une. Eja te te shetis pak neper qytet, mora makinen dhe dua te levizim, tani qe erdhe edhe ti kam me shume shanc te njoh me shume vende.
Pasi arritem ne makine dhe vendosem valixhen e Kejsit brenda ne bagazh, u ulem dhe vendosem te iknim ne Lotte World, nje park madheshtor i ngjashem me DisneyLand. Ja kaluam shume bukur, shkuam ne roller coaster, beme aq shume foto dhe ecem e vrapuam aq shume saqe ishim te lodhura, por kur ishim prane njera tjetres lodhja zhdukej. Keshtu edhe ditet e qendrimit tim ne Toke. Shkuam ne hotel dhe me pas ne apartamentin ku do te rrinim te dyja. Kejsi u habit nga luksi qe kishte por une nuk eshte se e vija re, vetem qeshja me ate habine e saj. E doja shume, nuk e di se cmoshe isha por e kisha si motren time. E doja shume.

Pasi u akomodua ne dhomen e saj, vendosi te merrte nje nga dramat me te bukura per ta pare. Ishte Lucky Romance. Nuk na interesonte se do te rrinim gjithe naten duke e pare, na pelqente, sepse kishim afer njera tjetren.

Author's P.O.V
Pra, kjo eshte Abigail Yoo dhe tjetra eshte Kejsina Bae. Njera aliene e tjetra e thjeshte...hmm me pelqen qe paskam nje aliene ketu. Shume shpejt do te ikim, dhe une do tja prish te gjitha planet qe ka...por le te kenaqet tani...dita do te vije...-Tha Teo me shokun e tij nga makina...ky eshte Teo...Theo Simson.

Ikim Clark,nuk dua te rri ketu-i tha Teo shokut te tij teksa ky i fundit nisi makinen dhe iku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ikim Clark,nuk dua te rri ketu-i tha Teo shokut te tij teksa ky i fundit nisi makinen dhe iku.

Cdo te ndodhe me vone? Po vjen Nentori, muaji i parafundit....

KejsiGerdeci

My Alien Girlfriend [SHQIP] ✔️Where stories live. Discover now