Takimi i pare me autorin

588 31 7
                                    

Krystal,Kai,Sehun dhe Irene(fotoja siper tregon personazhet e librit) po qendronin ne dhomen e pritjes se nje shtepie te bukur ne Tirane. Po prisnin te takonin autorin e kesaj historie qe do te behet. Pas 5 min pritjeje vjen autorja.

A--Pershendetje!! Me falni per vonesen. Annyeonghaseyo, je ileum eun Kejsi Gerdeci ibnida(Pershendetje une quhem Kejsi Gerdeci). Sic e dini jam autorja e librit. Ju faleminderit qe do te merrni pjese.

S--Asigjo o Kejs.
KR--tsskkk paedukat!

K--Moj ti mos fol kshu per vllain tim.

I--Ti kush je qe i kundervihesh motres sime.

A--Mos filluan....QETESI! Ktu vemendjen. Te gjithe kthejne syte tek autorja.

I--Ju kerkojme ndjese e nderuar autore!

A--asgje Irene. Me therrit Kejsi me mire. Atehere sic e dini Krystal eshte ne rolin e Abigail. Kai eshte ne rolin e Darjan.Sehun do te quhet Kaeyon dhe Irene do te kete emrin tim; do te quhet Keisi.

I--Wa sa qef!

S--*imiton*wa sa qef!

K--Mduket mua apo ti po sillesh si une te libri?

A--Cilen pjese te fjalise nuk kuptoni A DO PUSHONI DHE KTU VEMENDJEN?! Autorja bertiti aq fort sa ata u habiten dhe ndenjen aq ur sa as miza nuk degjojej(hehehehehe jom e zgjut un me kta hihihihi)

Pas njefare kohe bisedimi,mbarojne takimin!

A--Ne rregull pra do te shihemi ne kapitujt e rradhes. Faleminderit per pjesemarrjen dhe mirupafshim.

Te gjithe largohen. Autorja mblodhi fletushkat dhe dokumentet kur dikush vjen afer. Ajo ngre koken dhe shikon...Sehun.

A--Ckemi Sehun, mos harrov--

S--Erdha per te te kerkuar falje. Nuk u solla mire ne ato momente,sidomos qe ky ishte takimi i pare me ju.

A--hahahha asgje Sehun. Falemminderit per respektin.

S--Mirupafshim Kejso~!
A--Ciao!


Dhe keshtu mbaroi takimi i tyre i pare.

Pershendetjeeeeeeeeeeeeeeeeeee,

Une quhem Kejsi, jam 15 vjec dhe vij nga Tirana. Ky do te jete libri i pare ne gjuhen shqipe dhe me besoni, ndonese eshte libri im i katert, une jam teper e emocionuar. Ne titull kam shkruar SLOW UPDATES, pasi nuk kam shume kohe te qendroj ne internet dhe dihet,jam ne klase te nente dhe...pergjegjesite dhe mesimet shtohen.

Shpresoj tju pelqeje ky liber dhe...cfare te them, ja pa fjale.


Ju dua shume!! ♥♫♥♫♥♫


My Alien Girlfriend [SHQIP] ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora