Me vjen shume keq qe km bere mungesa ne liber por shume mesime me kane shkurtuar edhe kohen e lire dhe frymezimin hahha. Shpresoj tju pelqeje ky kapitull...pz me ka bere mbar Dani_WuYiFan se per vete isha out.
------------------------
Abigail's P.O.V
U zgjova ne mengjes nga zeri i alarmit. Ishte 6:30 am. Uffaa mua me flihej edhe meee....po ja, rregullat me ihin fiksuar aq shume ne mendje sa qe instiktivisht u cova dhe shkova ne banjo...kur me pas u kujtova...JAM GJE NE SEOUL UN!? Shkova hapa dritaren kur shoh peisazhin e mrekullueshem te Seoul, a city with soul...qytet me shpirt. Aty buzeqesha dhe gjithe kujtimet e se djeshme me erdhen...taaaaakkkk mu kujtua ai komshiu i dehur...pamjen e djeshme mos tja harroj kurre.
U kujtova qe do te shkoja ne Seoul Psycology University. U bera gati dhe zbres poshte. Me makine nisem per ne shkolle ku do te takohesha fillimisht me drejtoreshen e shkolles...Zonjen Daniela Kim. Pasi arrita mora fryme thelle dhe u futa branda. Ne dere qenderonte nje person qe ndihmonte nxenesit te shkonin ne klasat e tyre.
-죄송합니다, 당신이 날, 교장의 사무실로 이동하시기 바랍니다 도울 수 있는가?(Me falni, a mund te me ndihmoni te shkoj ne zyren e drejtorise?)
-네, 물론 이죠. 2 층, 왼쪽에서 첫 번째 문.(Po, sigurisht. Kati i dyte, dera e pare majtas)
-Oh, 알라서, 감사합니다.(ne rregull, faleminderit.) u perkula dhe shkova atje ku me thane. Isha paksa nervoze por i shtyva emocionet tutje dhe me pas hapa deren. Aty ndodhej nje zonje rreth te 40-ve, shume simpatike, e lezecme dhe e qeshur. Kur me pa me pyeti:
D-Ti je Abigail Ju?
A-Po..une jam. Kenaqesi qe njihemi.
D-Gjithashtu, jam Daniela Kim, drejtoresha e shkolles. Shpreoj te behemi mike te ngushte.
A-haha po patjeter.
D-Uluni, keni ardhur pak heret ne fakt.
A-Mendova te vija heret para fillimit te mesimit. Jam njeri korrekt dhe nuk dua keqkuptime.
D-Bravo, kjo gje me pelqen te ju. Sot eshte dita juaj e pare, si fillim do te merreni me vitet e para te universitetit, dakort.
A-Si te thoni ju drejtoreshe.
D-Me thirr ne emer nuk ka problem. Me pas pasi te shikojme aftesite tuaja, do te vendosim per vitet e tjera.
A-Dakord. Pas nje bisede zilja ra. Filloi ora e pare kur do te jepja leksion. Te pakten koreanisht dija dhe isha mesuar, keshtu qe nuk ndihesha nervoze apo e shqetesuar.
D-Mund te shkoni. Faleminderit qe pranuar ftesen.
A-kenaqesia ime.-U largova....aftesite tuaja....ta dinte ajo se kisha une 70 vjet qe jepja msim do rrinte syhapur e me gisht ne goje po he, nuk bera ze dhe u futa ne klase. Me priten me nje buzeqeshje dhe u ngriten ne kembe.
A-학생 안녕하세요.(Pershendetje nxenes.)
St-안녕하세요 새로운 교사.(Pershendetje mesuese e re.)
E re i thencin.....un se di sa jam me verte.
A-Sot e tutje per vitet e para te universitetit ne degen e psikologjise do tju jap mesim une. Uluni dhe fillojme pa humbur kohe leksionin....
Pas shkolles. Time check 20:00
Epo shkolla mbaron pak vone ketu, mirepo une do te mesohem. Mora makinen dhe vendosja te beja nje rruge me ane te GPS ne kryeqytet. Vendi ishte magjepses, rrija gojehapur nga peisazhet. Me pas vendosa te eci ne kembe. Njerezit ihin teper mikprites dhe te dashur. U ula ne nje lokal ku shitej Bubble Tea...pija ime e preferuar. Poroita nje Chocolate Bubble Tea dhe 2 doughnuts. Mendova nje ta ha ne shtepi. Teksa po shikoja rrugen dikush me preku krahun. Kur kthehem ishte...
A-Zonja Daniela?!!
D--Te thash te me therrasesh Dani!! U ul dhe porositi nje vanilla Bubble Tea.
A-Po ce mire ju solli ketu.
D-Sodis qytetin shpesh. Hera e pare ketu besoj.
A-po e vertet. urdheroni- i drejtova pjaten me doughnuts dhe nuk refuzoi...epo ndoshta porosis pastaj.
D-Te pelqen Seoul apo jo.
A-Shume, jashtzakonisht.
D-Gezohem, mendoj se do te behem udherrefyesja juaj per kete kohe.
A-Do ta benit vertet?
D-Vetem me nje kusht. Mu drejto me ti se me hengree!!
Qeshem te dyja, Daniela ishte nje tip i lezecem, e te nginte humorin. Me pas u ndame ne rruge te ndryshme dhe une shkova ne hotel. Kur zbrita ngga makina dhe eca, perplasem padashur me dike. Super i gjate.
-Me falni ishte faji im.-zeri i tij me dukej super i njohur.
A-Nuk ka gje. Pash lart dhe shoh....Komshiu i dehur. Mirepo nuk ishte i dehur sot shyqyr po...surratin per model e paska ne fakt. Qenka i bukur. Mirepo nuk e falja per sjelljen e djeshme kshu qe u largova pa bere ze ne shtepi. Hapa telefonin dhe mora ne telefon Keisushen time duke i treguar gjithcka per sot...pervecse ketit komshiut.Darjan's P.O.V
Ne ate moment u perplasa me ate perseri...Nuk ja di emrin por ehte ngjitur me mua. Ca fati qe kam...ajo eshte aq e bukur sa...Darjan thirri mendjes mo sa te dashura ke pasur ket gjete e!?
-Me falni ishte faji im..nuk e di a dinte koreaniisht, por me duket se po me sa mbaj mend paaaakk.
-Nuk ka gje. Ajo ngriti koken lar dhe me syte e saj ngjyre geshtenje me veshtroi...nuk e di cishte kjo qe ndjeja....nuk e pershkruaja dot. Ne ate moment ajo u largua pa bere ze...e di e kalova me pijen dhe duhet ti dergoja falje...Darjan je cmendur me veten...shkon i lutesh asaj?! Se mos i bere gje ti. Jo nuk do ti bej asgje. Le te behet nami!...-Kejsi Gerdeci
CZYTASZ
My Alien Girlfriend [SHQIP] ✔️
Science Fiction[BAZUAR NE DRAMEN KOREANE- NJERIU QE VINTE NGA YJET] Pedagoge ne degen e psikologjise, e bukur, e zgjuar mbi te gjitha e thjeshte, e apasionuar gjithashtu pas modelingut, do te zhvendoset ne Seoul,Koreja e Jugut...harrova tju thoja:nuk eshte njeri s...