P R O L O G U E
D A R K A E F U N D I T ?
Ora 10:00PM
Darjan's P.O.V( per here te pare pas shume kohesh...dhe per here te fundit)
Dhe darka vazhdonte, me nje balade te Taeyeon - Rain ne sfond dhe pamja e saj perballe meje i jepte mbremjes se fundit nje kuptim te magjishem. Fustani i saj i zi e bente te dukej si nje yll...nje yll i zi qe do te dukej me dhe do te ikte diku larg...shume larg...
(Fustani i Abigail, ♥^♥ my baby slaying)
Empty grey streets feel too bare
I open the glass window out of melancholy
Fallen raindrops atop my two palms
Filling full with loneliness it spills into my heartQetesine e prishi Kaeyeon, duke folur per diten e neserme dhe per urimet,sikur nuk kishte ndodhur asgje...sikur vertet nuk do te ndodhte asgje. Me ne fund, pas shume kohesh, ajo foli:
-Kejs, dokumentet u rregulluan?- iu drejtua Kejsit, por ajo ishte e perlotur..nuk fliste.
-Gati jane Abigail.-ia ktheva une-Ti..mire je?
-Jam mire zemer. buzeqeshi dhe me pas sikur situata u permiresua. Filluam te bisedonim te katert dhe pse jo te buzeqeshnim me kujtimet e ketij viti. Kemi kaluar shume bukur, vertet.
-Abigail, deshiron te kercesh?
-Pse jo? E mora ngadale dhe filluam te kercenim. E mbajta prane gjithe kohes dhe nuk e leshoja...e mbaja si nje send te brishte, mos thyhej..
-Abigail..ke fuqi?
-Pse?
-Me co atje, dua te te shoqeroj, me shoqero keshtu duke kercyer...
Ajo pa nga Kejsi dhe Kaeyon, thjesht i pershendeti me dore dhe ngadale shtepia po zhdukej...ato na pershendeten te dy dhe ashtu bashke te bashkuar na humben nga syte duke ikur ne nje vend shume larg, bashke me muziken, duke vallezuar, pa pyetur se cfare na rrethonte...
-Abigail...si je?
-Do te jem mire Darjan, me vjen keq qe me shikon kaq te lodhur.
-Nuk ka rendesi, ti sot ke shkelqyer ne syte e mi. Ajo buzeqeshi hidhur..
-Faleminderit per gjithcka Darjan.
-Duhet te te falenderoj une ty, ndryshimet ne jeten time kane ndodhur vetem prej teje.
-Po un epo larg-
-E di se do te vish.. dhe mezi pres.
-Nuk e di-
-Une do te te pres. iu pergjigja me ze te dridhur nga lotet. Abigail nuk u emozionua, por lejoi shiun te binte mbi trupat tane...
-Abigail...kam dhe dicka..
-Po, me thuaj. U largova pak larg dhe u gjunjezova.
-Abigail Yoo...pranon te martohesh me mua?
* * *
Prita nje pergjigje, por asgje. Ngrita koken lart dhe ne vend te shikoja nje njeri...pashe nje yll... ne momentine pergjigjes ajo iku... u largua pergjithmone...
Memories come down when it rains, spreading pain
Watching you as you get soaked
Clear in that moment,
wet with memories
I think of you when you were beautiful in the rainKater vite me vone. Janar 2020
Hajde Darjan, nisna se skemi koh.-thirri kaeyon. Vrapova dhe u futa ne makine. Shi po binte dhe ate mbremje. Gjithmone ato dite me shi me benin te merzitur, por sot ndihesha thjesht bosh...ose, nuk esh se isha i merzitur... Ne radion e makines po jepej ajo kenge...Will even the long season bright with snow
Fade away inside the photo albumThis night is growing ever deeper
Unforgotten promises
Your warm embrace, goodbyeMberrita ne mbremjen per supermodelet me te bukur te vitit, po, iu riktheva modelingut si e vetmja zgjidhje per te harruar gjithcka... Duhe ecur ne tapetin e kuq fotografet te mbytnin me blicet e tyre por gjithsesi durova.
Ne moment.. Dikush ndalon kohen... Nje vajze nga larg po ecte drejt meje, veshur me nje fustan te bardhe te gjate. Floke te leshuara te zeza... Siluete e pare....
-Pershendetje Darjan, kohe pa u pare...erdha per te te dhene pergjigjen time perfundimtare....pergjigja eshte...per 1000 vjet po.Nuk besoja asgje cpo ndodhte. Vrapoi drejt meje dhe me perqafoi fort. Ishte ajo, erdhi, vendosti te vinte perfundimisht drejt meje. Aty koha filloi dhe te gjithe u habiten.
-Pershendetje, jam Darjan Choi. Ju prezantoj me gruan time te perjetshme...Abigail Yoo Choi....
FUND
Mbaroiiiiiiii wooohooooooooooooooo.
Shpresoj tju kete pelqyer. Neser do ta riupload me foto dhe ndonje editim.
Shume faleminderit per votat komentet dhe leximet tuaja. Ishte kenaqesi te njihesha me ju ne kete projekt timin. Po ky nuk eshte fundi, ju garantoj projekte te reja se shpejti. Deri atehere....shihemi.*Do ke kete epilogue dhe disa special episodes...soon
KejsiGerdeci
YOU ARE READING
My Alien Girlfriend [SHQIP] ✔️
Science Fiction[BAZUAR NE DRAMEN KOREANE- NJERIU QE VINTE NGA YJET] Pedagoge ne degen e psikologjise, e bukur, e zgjuar mbi te gjitha e thjeshte, e apasionuar gjithashtu pas modelingut, do te zhvendoset ne Seoul,Koreja e Jugut...harrova tju thoja:nuk eshte njeri s...