D H J E T O R
M U A J I I F U N D I T
DATA - 6
5 dite me pas
E hene. Dita qe urreja me shume. U cova me pertese dhe u vesha me rrobat me te rehatshme qe me gjeten syte. Me pas shkova ne kuzhine dhe bera vetem nje kafe. Ishte heret, pa shkuar ora 7 e mengjesit. Syte me ishin enjtur nga lodhja dhe stresi i javes se kaluar. As nuk kisha vene gjume ne sy, vetem disa ore mbreme. Ndonjehere me merreshin edhe mendte. U ula afer dritares se madhe dhe veshtrova qytetin. Gri. I zymte. Me ngjante si i pajete. Duke humbur syte ne ate tym dhe mjergull degjoj nje te trokitur dere, ca sinjale nga shtypja e butonave dhe hapjen ne fund. Ishte Kejsi. Edhe ajo me sy te enjtur e te kuq por nga lotet. I bera mengjesin por me pas refuzoi te hante dhe shkoi direkt ne dhome per te fjetur. Me tha se Kaeyon eshte mire...per sa kohe nuk ka dhe sinjale alarmi ne koma. Ajo e mallkuar thike kishte bere nje gjeme qe nuk mund te besohej. U bene dite qe shtepia ishte e qete, degjohej vetem zhurma e dushit, kerkellitja e porcelanit te pjates me metalin e luges a pirunit, dy peshperima fjalesh dhe qetesi... Teo fatmiresisht nuk ishte dukur keto dite. Shpresoj qe te mos vije me. Te pakten deri diten e fundit. Tringelloi ora tete. Mesim kisha oren e dyte dhe keshtu kisha kohe. Pergatita dreken: Ramen dhe disa salca per shoqerim. Me pas mora celesat e makines dhe ika. Nderkohe ndeza nje mp3 dhe po degjoja kengen "Dream" te Baekhyun dhe Suzy, nje balade e embel per te filluar nje dite te ftohte te atij muaji. Ate dite trafiku nuk ishte i dendur si zakonisht.
Pasi mberrita ne shkolle parkova diku dhe shkova ne biblioteke per te lexuar dicka. Nderkohe vura kufjet dhe fillova te degjoja Bangtan Boys - Young Forever. Pasi ra zilja shkova ne klasen time dhe bera gjerat gati nderkohe qe klasa u mbush me studente te vitit te dyte. Keshtu nisa leksionin e sotem - Ndjenjat:Si ndikojne ato qe gjendjen emocionale.Kejsi's P.O.V
Ne nje moment degjoj zilen e celularit. U cova me vrap dhe e hapa.
-Alo?
-Jeni znj. Bae? (Lexohet Be), kujdestarja e Kaeyon Nam?
-Po une jam me thoni.
-Kaeyon sapo u permend.
-Vertet? Dakord, do te vij tani.
Nuk me besohet qe me ne fund ai ishte permendur. Nuk kisha gezim me te madhe ne ato momente. Kapa autobuzin e linjes dhe arrita ne spital kerkova dhomen e re ku e kishin futur dhe vrapova drejt tij. Syte i kishte qetesisht te mbyllura dhe fytyra e tij ne ate moment mu duk mjaft terheqese...kisha kohe qe e simpatizoja por vetem sot e vertetova...qe e doja. E doja shume. U ula prane dhe i kapa doren lehte. Me pas vura doren te floket e tij te arte dhe luajta pak me to...ne moment ai me shtrengoi doren dhe hapi syte. Ajo ngjyre cokollate qe te tehoqte aq shume...
-Ckemi Kejs,
-Ckemi Ke. Si je ti?
-Mire te themi? Po ti? Sa kohe kam ketu?
-Mire edhe une...gati 5 dite.
-Hm...te jane fryre shume syte...kaq shume paske qare? Un do te behesha mire mos te behesh me pesimiste. Ti je dhe doktoreshe vete.-Me ledhatoi doren dhe buzeqeshi. Pas tij buzeqesha edhe une.
-Me ke trembur ta dish. Filloi te qeshte lehte pastaj pashe qe syte e tij kerkonin dicka.
-Ku eshte Darjan?
-....ti e di ngjarjen apo jo?
-E di,dhe jam acaruar shume. Do doja te dija pse e beri.
-Mendon se vertet e ka bere ai kur ne fakt e ka bere dikush tjeter?
-Po pse kur ktheva koken ishte ai-A nuk do te reagonte Darjan bobo ci bera vetes dhe do te qante me te madhe si femije dy vjec? Pse nuk e beri ai? Seps enuk ishte ai!-e nderpreva une.
-po..atehere si?
-Ekziston nje term qe quhet magji. Ai u konfuzua nga ajo qe i thashe por me pas ia shpjegova te gjitha.FLASHBACK 20 vite me pare
Duke ecur ne parkun e Tiranes, po bisedoja qete me Mesuese Abigail. Me donte shume,me thoshte sikur isha motra e saj.
-Kejsi, ti e di qe te kam si moter apo jo?
-haha, po zysh e di shume mire.
-Prandaj dua te te tregoj dicka, por nuk dua qe te trembesh.
-Zysh, nuk po ju kuptoj.
-E shikon keto dokumenta? Shiko cdo te bej me to.
Ne nje moment zysha merr dokumentat dhe i leshon ne toke. Doja te bertisja por me pas ndjeva nje ndalim kohe. Gjithcka ndaloi, edhe dokumentet ne toke nuk rane. Njerezit kishin ndaluar, edhe levizja e luleve, natyres, gjithcka. Hapa syte e habitur. Cte kishte ndodhur.
-Kete e bera une e dashur. Kjo mesuese qe ke ti perballe nuk eshte njeri dosido...jam nje alien. Nje person jashte tokes. Me nje mision per te drejten e njerezve, do te vije nje dite qe do te largohem...ja Kejsina Bae..kjo jam une. Dhe e filloi kohen aty Ku ishte. Nuk me besohej, nuk ishte mundesi te ekzistonte kjo gje. E pashe zyshen dhe vrapova me cfuqi kisha. Duhet te mendohesha...-Dhe ne fund e besova. Ishte e vertete. Me pas i shpjegova se si kishte ndodhur ngjarja e tij duke vecuar qe Teo ka qene me pare i fejuari i Abigail.
-Domethene keta jan aliene,kshu? HEOL! (Lexohet hol dhe do te thote wow) se prisja qe ekzistokan. Po ka gje fuqi ajo te ngreje trupa, ka he? Aman me thuaj!-qesha nga kureshtja e tij. Me pas qeshi dhe rame ne heshtje...
-Kejs..me pa ne sy
-Me thuaj. E pashe dhe une.
-Te dua.
U habita. Se prisja te propozonte kaq shpejt.
-Kur te behesh mire e te cohesh nga ky krevat atehere do te te besoj. Filloi te qeshte. Ajo e qeshur aq melodike...Qendrova me te deri ne darke dhe me pas u largova...para se ai te me jepte nje te puthur ne faqe.😊😝
U largova e lumtur ne shtepi. Hapa deren dhe shoh Abigail me libra nder duar dhe e kishte zene gjumi. Skishte pasur mundesi qe te vinte dhe ja si eshte katandisur. I gjeta nje batanije. E mbulova. I mbylla librat pa i prishur rradhen dhe shkova te flija. Nje dite tjeter do te vinte....shpresoj dhe me e mire se keto qe kemi kaluar...vetem nje gje me merziste...Abigail do te ikte per te ardhur breza me vone...ose ndoshta...kurre...Shpresoj tju kete pelqyer edhe ky part. 😊👏🏻👋🏻
Shihemi.Kejsi Gerdeci
YOU ARE READING
My Alien Girlfriend [SHQIP] ✔️
Science Fiction[BAZUAR NE DRAMEN KOREANE- NJERIU QE VINTE NGA YJET] Pedagoge ne degen e psikologjise, e bukur, e zgjuar mbi te gjitha e thjeshte, e apasionuar gjithashtu pas modelingut, do te zhvendoset ne Seoul,Koreja e Jugut...harrova tju thoja:nuk eshte njeri s...