Epilogue

106 6 15
                                    

Disa vite me vone

-Kujdes Iva, mos rrezohesh! Ec ngadale mam, mire?

-Mire ma!-buzeqeshi Iva dhe bashke me babin e saj filloi te mesonte bicikleten. Per 5 vjetorin e saj menduam ti blenim nje biciklete me ngjyra, ashtu sic e donte.

Duke mesuar per disa ore,Iva filloi te ecte vet dhe te pedalonte ngadale. Nderkohe une i bera nje foto per te pasur nje kujtim te bukur. 

Nderkohe Darjan mu afrua dhe me dha nje perqafim teper te ngrohte

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nderkohe Darjan mu afrua dhe me dha nje perqafim teper te ngrohte. Duke harruar gjithcka aty per aty...u ndjeva perseri e sigurt, si dikur.

-Faleminderit qe erdhe ne jeten time, Abigail. Te dua shume.

-Edhe un Darjan...edhe une

-Auch...ommmaaaaaaaa appaaaaa. Igeon appayoooooooo!!! (Mama, baba, me dhimbtiiii!)- dhe Iva u rrezua nga bicikleta. Ne filluam te qeshnim lehte dhe kur e pame, ajo na dha nje buzeqeshje djallezore...ishte justifikim

-Ty te ka ngjare zemer.-i thashe

-Ndoshta..por dhe ti nuk mbetesh pas.-ma ktheu dhe qeshi. Keshtu ecem drejt Ives e cila vrapoi dhe mu hodh ne qafe.

Ishim thjesht...familja perfekte!

Sa per Kejsin dhe Kayeon? Hm, te dy bashke u martuan dhe tani po kalojne muajin e mjaltit ne Jeju te Kores se Jugut dhe Osaka te Japonise. 

Motra e Kejsit, Eti vazhdoi shkollen per mjeksi dhe mezi priste te vinte ketu. Sa per Teon...hm...mendoj te mos flas...

Gjithsesi... te jesh i vecante nuk do te thote te mos duhesh nga askush...por nga dikush, dikush qe pelqen sfidad dhe nuk i intereson pamja e jashtme apo biografia...por zemra.


F  U  N  D

Ju sugjeroj ta degjoni Twice, pasi japion ndjesine e nje energjie te re dhe te bukur, ashtu sic cifti Darjan dhe Abigail perfunduan. shpresoj tju kete pelqyer ky projekt. Do te shihemi !

My Alien Girlfriend [SHQIP] ✔️Where stories live. Discover now