Kapitulli 9

127 14 6
                                    

Aaa ms me bertisni se e di qe jam vonuar shume me update po ja, te gjitha permblidhen me nje fjale: Shkolla. Hhahahahaah. Nejse ja ku eshte edhe kapitulli i rradhes. Hope you like it!! :D

Abigail's P.O.V
Epo ja edhe sot ishte nje dite rraskapitese per mua. Te pakten jepja mesim dhe studentet e kuptonin, ndonjehere gezohesha pa mase se si te gjithe ishin dakord dhe kur kishin kundershtime flisnin qete pa bere ndonje budallallek ose prapesi. Me pelqente ke komunikoja me ta, fundja psikologjia ka dhe pjesen e te folurit dhe te shpjeguarit, si per mesimdhenie ashtu edhe si profesion. Mblodha dokumentet e mia dhe dola nga klasa ime e mesimdhenies, ne te njejten kohe Zonja Daniela me del perpara.
-Oh, Zonja Kim si jeni?
-Po me thirr Daniela mj e dashur sa e sjelllshme je.
-Haha faleminderit(po prej hallit e kam ti thuash)
-Si thua, do te dalim edhe sot bashke? Dua te te coj diku.
-Po sigurisht, nuk do te thoja jo.
-ne rregull....takohemi ne 6 te Lotte World.
-Perfekt. Shihemi Daniela.
-Mirupafshim!
Epo ja, edhe nje dite tjeter ku do ta kaloj me drejtoreshen, ne fakt tani mund ta quaj udherrefyese. Shkova ne shtepi bera nje dush dhe u vesha me rroba te rehatshme. Me pas u ula dhe ne televizor vendosa te shikoja ndonje emision. Gjeta te preferuaren time! Running Man (emision korean dihet jemi ne seoul). Me pas erdhi koha qe te haja dicka per dreke dhe vendosa te ha Ramen. Yummy ato jane shume te shijshme. Nderkohe dikush me dergoi nje mesazh.
E pash dhe ishte Kejsi perseri. Ne ora ishte 2:00 pm, i bie qe ne shqiperi te ishte 7:00 am. Me siguri kishte mbaruar turnin e trete. Kishte shkruar
-Abby si je, cthote koreja.
-Epo mire KeiKei, po atje cthone, si jane ceshtjet?
-po ja, nje paciente erdhi sot dhe dukej sikur po mbante nje femije ne krah dhe fliste sikur do te kujdesej. Bashkeshorti i tij me tregoi gjithcka qe ajo kishte deshtuar dhe i kishte shkaktuar nje depresion aq te thelle sa i kishte demtuar trurin.
-Si ja bete?
-Shtrimi ne spital dhe mjekimet e duhura. Pastaj do bejme ore konsultimi dhe ti tregojme qe duhet te jete e forte.
-Me nje doktoreshe si ty do tja dale!
-Per sa kohe qe dijet mi ke dhene ti zysh, normal.
-Mos me thuaj zysh!
-Mir Abby. Ika sepse jam shume shume e lodhur. Te puth.
-Pacim. Gjum te embel. :)
Pasi mbarova biseden me mesazhe, pashe qe ishte heret dhe vendosa te merrja nje sy gjume. Vura alarmin per 1 ore dhe fjeta.
Time Check: 5:30 pm.
U zgjova nga alarmi dhe me pas zgjodha nje veshje te thjeshte dhe te rehatshme e me pas mora celesat e makines dhe dola jashte. Shtepia ime nga Lotte World ishte 15 minuta larg. Keshtu qe shkova poste ne parking, mora makinen, vendosa telefonin dhe GPS ne pune qe te me drejtonte ne Lotte World. Me pas u nisa.
Pas 15 minutash.
Mberrita ne destinacion, gjeta nje vend per te parkuar dhe prita te dera e madhe. Pas 2 minutash Daniela po vinte dhe te them te drejten, ishte bere shume e bukur. E mbante veten si zonje rreth te 40 qe ishte. Vertet koreanet nuk e tregojne shume moshen reale, mund te duken deri ne 15 vjet me te rinj sesa mosha reale qe kane.
-Ckemi Abigail, mezi gjeta nje vend per te parkuar per momentin.
-hahah nuk ka gje ju nuk u vonuat fare.
-Mire pra, ne fakt ne Lotte World ishte thjesht takimi, ne do te shkojme diku tjeter. Ne Namsan Tower. Ejani, do tju coj une, ja ku eshte makina.
-Ok dakord.
Ishte enderra ime te shkoja Ne Namsan Tower!! Atje ndodhet nje teleferik! Edhe gjithashtu nje vend ku shkruan nje deshire dhe e vendos me dryn diku!! Isha shume e entuziasmuar, si nje femije i vogel.
Pasi shkuam atje, paguam biletat dhe u futem ne teleferik. Gjate bisedes me Danielen teleferiku pesoi nje lekundje, po nk e prisja qe dikush ta humbte aq kollaj ekuilibrin dhe u perplas. Pa e pare e ndihmova te ngrihej dhe u perkul ne shenje falenderimi, po fytyren e kishte te mbuluar me maske dhe kishte vene syze.....nk e di po xhaketa me dukej shume e njohur... Nejse nuk doja te ma prishte askush ate dite.
Ne fillim pame vende te ndryshme dhe me pas pashe pamjen e Seoul nga siper. Ishte magjepsese! Po nje ze ma prishi diten upside down....

CLIFHANGERRR YESSSS jam sh e keqe e di po spo mpunon truri fare per sot. Nejse ju dua shum shum. Faleminderit per mbeshtetjen.

My Alien Girlfriend [SHQIP] ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz