Kapitulli 16

73 11 8
                                    

Mos ishte gje... thike!?

Vrapova sa kisha mundesi por me pas dikush me paralizoi dhe zeri i tij ushtonte dhe jehonte fort ne mendjen time.

"NUK MUNDESH,ENDERRAT QE SHEH NDODHIN, ESHTE E SHKRUAR DHE E VULOSUR NGA ZOTI JUAJ ABIGAIL YOO. JE TEPER VONE..."

Dhe ndodhi, me nje fuqi te forte Teo i ra Kaeyonit pas shpine. Atehere u lirova nga ajo ngrirje dhe hapa syte e tmerruar. Ai ra ne toke, pa ndjenja, i mbytur ne gjak. Kejsi bertiti me te madhe dhe vrapoi per ta ndihmuar nderkohe mu erren syte, po merrja nje cehre tjeter. Ai njeri eshte shume mizor, me shume se c'duhet. E ndoqa pas dhe e paralizova.

-PERSE DREQIN DUHEJ TE VRITEJ AI KUR NUK KA FAJ TEO! I mbertheva te dy duart e mi pas qafes se tij. Nuk e duroja me duhet ta zhdukja nje here e pergjithmone.

-Cdo te thuash e dashur, nuk isha une. Tha ai me ate buzeqeshjen e neveritshme.

-PSE!? NUK E MOREM VESH TE DY QE TI ISHE MORE. SA I ZGJUAR ME HIQESH!

-E MIR E VRAVA CKE, SESH PUNA JOTE, E KA PLANIFIKU ZOTI.

-ZOTI APO DJALLI QE KE PER BRENDA!? bertita me fort. Mu sos durimi dhe i gjuajta ne faqe.

-Ta mbash mend zoteri, qe une me ty nuk do te jem kurre!

-Ne rregull, nese sdo te jesh me mua sdo te jesh me askend!

-Ta shohim...buzeqesha dhe ika. me pas vrapova ne makine dhe ndoqa ambulancen ne te cilen ndodhej Kaeyon. Darjan erdhi dhe u fut ne makine.

D-Cka ndodhur?

A-Sikur te ta thoja, ikim ne spital tani! E shkela gazin fort dhe ndoqa ambulancen. Pasi arritem Kaeyon u fut ne nje dhome kurse ne pritem jashte. Me pas erdhi policia dhe duhej te pyeste Darjan. U be nje lemsh i vertete. Teo e kishte vene darjanin ne gjume dhe ai vertet po flinte por kamerat e sigurise tregonin se ishte vete ai. Njerezit e kane te veshtire te besojne se alienet ekzistojne, por nje dite duhet. Darjan do te bente dy vite burg, kurse Kaeyon qendroi ne spital me kejsin. Une u largova....dola jashte spitalit. Pashe oren...1 am. Koha kaloi shpjet vertet, por me pas pashe daten....1 Dhjetor. Jo...

Me kishin ngelur edhe 24 dite kohe....

-Edhe 24 dite zemer hmm?-ishte zeri i tij perseri. Ktheva syte dhe e pashe... Kishte erresuar floket. I veshur me nje golf bezhe dhe nje pallto trecerekeshe dhe me nje pale pantallona e kepuze te zeza. Mund te them qe stili i veshjes per ate mot ishte super,por vete ai nuk eshte.

 Mund te them qe stili i veshjes per ate mot ishte super,por vete ai nuk eshte

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Mundet qe edhe ta shkrutojme pak kohen zemer, ti e di qe une jam i paduruar...si thua... 2 jave? Me peshperiti ne vesh sic e bente gjithmone,per te me dobesuar. Por e dinte mire qe ajo peshperitje kurre sme ka lene mbresa.

-Do te te lere zemer. Pa merak, per ty do te duroj deri ne boten tjeter. Dhe me kete iku.

Tani isha shume, teper vone....

Me kane mbetur dhe 2 jave kohe...




HEYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Shpresoj tju kete pelqyer dhe ky kapitull. Po vjen era shkolle dhe mbyllje libri me duket ehhh...

Ky teo sh i keq e....ky esh roli nuk ka faj ai sepse eshte si shpirt!!

ky esh roli nuk ka faj ai sepse eshte si shpirt!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Do te shihemiii!!

Kejsi Gerdeci

My Alien Girlfriend [SHQIP] ✔️Where stories live. Discover now