Size musmutlu bir haber getirdim biriciklerim!
Sen Benim Nefesimsin kitap oluyor!
Yaptığımız görüşmeler sonucu Aspendos Yayınevi'yle bugün sözleşme imzaladık ve kitabımız yakın bir tarihte elinizde olacak!
Ben çok mutlu ve çok heyecanlıyım. Sizin desteğiniz sayesinde bu adımı attım. Güzel desteğiniz ve cesaretlendirmeniz olmasa yapamazdım. Hep yanımda olduğunuz ve güzel kocaman yüreklerinizle sevginizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Çok seviyorum sizleri ♡♡♡
Yaklaşık bir haftadır da bu işle uğraşıyorum. Öncelikle kitapta göreceğiniz değişiklikler mevcut. Bazı konuları tamamen çıkardım ve yeni konular ekledim. Eksiklikleri giderip hataları düzeltiyorum. Eminim ki bu halini daha çok seveceksiniz.
Final bölümünü dolayısıyla kitapta okuyacaksınız ama kitapta okuduktan sonra da yorumlarınızı bekliyor olacağım.
İlk bölümden itibaren düzenleme yaparken ve final kısmını yazarken çok titiz çalıştığımı belirtmek isterim. Aklınız kitapta kalmasın. Elimden gelenin en iyisini yapacağıma emin olabilirsiniz.
Wattpad uygulamasından ANLAŞMA GEREĞİ bölümler kaldırılacaktır ve final bölümü kitapta yer alacaktır.
Kitapla ilgili diğer hususlar için de sizden öneri alacağım. Güzel fikirler çıkacağını biliyorum sizlerden. ^_^
Kısacası benimle bu heyecana ortak olur musunuz?
Burak'ı, Doğa'yı, Ayaz'ı, Mert'i, Aras'ı, Nefes'i, Ayşin'i, Berkay'ı, Cemre'yi, Zeynep Ayça'yı, Doruk'u ve daha nicesini tekrar okumaya, onları daha iyi ve daha güzel bir şekilde tanımaya var mısınız?
Bir de merak ettiğim bir şeyi sormak istiyorum. Sizce final nasıl olacak? Tahminlerinizi bekliyor olacağım bu satırda! (Bu kadar heyecanlanmam normal mi bilmiyorum ama yazarken evde dolanıyorum.)
Bölümler 22 Temmuz saat 18.00'da silinecektir. Bunun için anlayışınızı rica ediyorum tekrar.
Diğer bir konu, kitapta okuyacağınız giriş kısmı ve birkaç bölümü burada paylaşacağım. Bölümler silindikten sonra (yani pazartesiden sonra büyük ihtimalle salı ya da çarşamba) paylaşmayı düşünüyorum o bölümleri.
Kitap çıkış tarihi henüz belli olmamakla beraber ağustos ayı içerisinde olacağını tahmin ediyorum. Bugünden itibaren de zaten tüm dikkatimi kitabı kaliteli ve hızlı bir şekilde bitirmeye vereceğim sizler için...
Bir de bir konu var ki cümlelerime başlarken bu konuya değinmeyeceğim hakkında kendime söz vermiştim. Ama birkaç şey söylemem gerektiğinin kanısındayım şu an.
Ülkemizde yaşanan Askeri Darbe Girişimi'nin sorumlularını ve bu girişimi destekleyen herkesi esefle kınıyor ve lanetliyorum. Allah'tan vatanımıza ve devletimize kurulan hain tuzakları en kısa sürede kendilerine çevrilmesini diliyorum. İşi siyasetle ilişkilendirip darbeye evet diyen o grubu anlamamakla beraber umarım doğru olanın birlik olmak olduğunu en kısa zamanda anlayabilmelerini umut ediyorum...
Şehitlerimizin ruhu şad olsun...
Gelişmeleri buradan ve instagram hesabımdan takip edebilirsiniz kolayca.
Sorularınız varsa instagramdan da wattpad üzerinden de mesaj olarak atabilirsiniz. Hepsini toplayıp instagramda bir paylaşım yaparak cevaplayacağım biriciklerim. ^_^
Instagram: birgenckalem
Daha huzurlu bir ülkeye uyanabilme dileklerimle...
Sizi çok çok çok seviyorum!
Hayallerinizle ve benimle kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Nefesimsin #Raflarda
RomanceHavuzun dibine değen ayaklarımla yere oturdum. Bir anda beliren iki hayali gölgeye baktım. Burak ve Doğa'ya. Burak simsiyah bir şekilde sarmıştı mavi bedenimi. Yansımamın gözlerinde izlediğim korkuyla ürperdim. Siyah gölge hayali bedenimi tamamen sa...