Kapak Nasıl Olmalı?

15.3K 281 103
                                    

Merhaba biriciklerim!

Kitap düzenlemesi büyük bir hızla devam ederken kitap kapağı konusu gündeme gelmiş bulunmakta. Tabiki bu kararı sizinle birlikte almak istiyorum.

Sizce kitap kapağımız nasıl olmalı?

Fikirlerinizi ve hayalinizdeki kapakla ilgili görselleri benimle paylasırsanız çok memnun olurum. Çünkü bu kitap hepimizin ve sevdiğimiz bir sey olmalı. Ben sade ve etkileyici bir kapaktan yanayım.  Yinede farklı fikirlere açığım.

Büsbüyük bir heyecanla yorumlarınızı bekliyor olacağım. Görsel atacaksanız instagram hesabımdan bekliyorum.

Çıkış tarihi ise en geç Ekim ayının ilk haftası. Tam belirlendiģi zaman size haber vereceğim!

Kitaptaki düzenlenmiş bölümlerden ise yeni alıntılar paylasacağım gün içinde instagramdan. Takipte kalın!

Sizleri bolca kucaklıyor ve çook çok öpüyorum!

Burayı da çok özlemisim :D

O zaman Burak beyin kitaptaki bir cümlesiyle noktayı koyuyorum şimdilik biriciklerim...


"Seni balondaki teyzenin anlattığı peri masallarına falan mı inandırdılar da böyle konuşma cürretini buluyorsun? Ben senin masalındaki prens değilim. Bu çocukça hareketlerine ve sözlerine gülüp geçeceğimi mi sandın ya da cesaretine alkış tutacağımı? Peki gerçeği duymak ister misin? Ben senin cehennemin olacağım..."

Yorumlarda görüşürüz. Hadi gelin!

Seviliyorsunuuuz ♡♡♡

Instagram: birgenckalem



Sen Benim Nefesimsin #RaflardaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin