Πρωινό ξύπνημα

889 95 6
                                    

   Κοιτούσα σα χαζή το χαρτάκι. Δεν ήξερα τι να σκεφτώ. Ο Jackson παίζει βρώμικο παιχνίδι. Μα γιατί να επιλέξει εμένα και ο όχι τη συμμαθήτριά μου; Του αρέσει να βασανίζει τις anti-fan του! Έσφιξα το χαρτάκι μέσα στη γροθιά μου με αποτέλεσμα να τσαλακωθεί ακόμα περισσότερο. 


   Και τότε άνοιξε η πόρτα. Η Σεμίνα μπήκε μέσα και με αντίκρισε. Το χαμόγελό της έσβησε καθώς πρόσεξε το πόσο είχα σφιγμένη τη γροθιά μου (από θυμό φυσικά).


   "Angel, είσαι καλά;" με ρώτησε καθώς έβγαζε τα παπούτσια της. Angel... ΓΙΑΤΊ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΈΣΕΙ ΈΤΣΙ;! Αυτή τη στιγμή ήμουν έτοιμη να εκραγώ από οργή. Η Σεμίνα με κοίταξε και κατάλαβε αμέσως το λάθος που έκανε.


  "Άσε, κατάλαβα. Ο J-" χωρίς ακόμα να τελειώσει τη διέκοψα. "Μην πεις το όνομά του!" φώναξα σαν υστερική. Η Σεμίνα πήδηξε από το φόβο της. Ξέρω ότι η Σεμίνα δεν φταίει σε τίποτα. Δεν έπρεπε να της φωνάξω.


   Έκλεισα τα μάτια  μου και πήρα μια βαθιά ανάσα. "Συγγνώμη γι' αυτό" της είπα έχοντας ακόμα κλειστά τα μάτια. Η Σεμίνα χαμογέλασε. "Δεν πειράζει. Έχω συνηθίσει την παράτολμη συμπεριφορά σου  κάθε φορά που μιλάμε για τον..."


   "Μην πεις το όνομά του!" ξαναφώναξα. Προσπαθώ να ηρεμήσω αλλά η Σεμίνα δεν με βοηθάει καθόλου. Τα μάτια της Σεμίνας πέφτουν στα χέρια μου. "Ποιανού είναι το jacket;" Χαμηλώνω το βλέμμα μου και συνειδητοποιώ πως ακόμα κρατάω το jacket του Jackson. 


   "Ξέρεις ποιανού είναι." της είπα καθώς πέταξα το jacket πάνω στη καρέκλα. Η Σεμίνα κούνησε απλά το κεφάλι της. "Το ξέχασε;" η απάντηση είναι προφανέστατη που δεν χρειάζεται να την πω. "Αυτό σημαίνει ότι θα έρθει να το πάρει, ε;" Πραγματικά, η Σεμίνα, κάθε φορά που μιλάει, με εξοργίζει ακόμα περισσότερο."


      "Ξέρεις τι βρήκα στη τσέπη του;" της είπα για να αλλάξουμε θέμα. Η Σεμίνα με κοίταξε με ενθουσιασμό αλλά αμέσως μετά σταύρωσε τα χέρια της και με κοιτούσε σαν να είμαι κάποιος εγκληματίας. "Ψαχούλεψες τα πράγματα του Jackson; Δεν το πιστεύω! Που καταντήσαμε πλέον! Ντροπή σου Αγγελική." 

    Εντάξει, το παραδέχομαι ότι αυτό που έκανα δεν ήταν σωστό αλλά με έτρωγε η περιέργεια. Χαμήλωσα το βλέμμα μου από τη ντροπή μου αλλά μετά κοίταξα το χέρι μου που ακόμα το είχα γροθιά. "Έλα πες τώρα τι βρήκες;" η Σεμίνα χαμογέλασε πλατιά και ήταν σαν να κρεμόταν από τα χείλη μου.


    Μου έφυγε ένα γελάκι από την ξαφνική αλλαγή της φίλης μου. Έτσι κι αλλιώς η Σεμίνα είναι πειραχτήρι, σαν κι εμένα.


   Άνοιξα το χέρι μου και της έδειξα το χαρτάκι που έκρυβα. Η Σεμίνα το άρπαξε και το ξετύλιξε. "Kim Iseul Hye. Τι είναι αυτό;" με κοίταξε απορημένη. "Δεν σου θυμίζει τίποτα αυτό το όνομα;" της είπα σηκώνοντας το ένα μου φρύδι.


   Η Σεμίνα προσπαθούσε να θυμηθεί. "Για μισό λεπτό. Συμμαθήτριες δεν είμαστε με αυτήν;" τη κούνησα καταφατικά το κεφάλι. "Α, ναι! Σωστά! Μαζί κάνουμε μαθήματα κιθάρας τις Παρασκευές. Αλλά και πάλι. τι δουλειά έχει αυτή με τον Jackson;" 

Ερωτεύτηκα τον λάθος διάσημο [GOT7 - Jackson]Where stories live. Discover now