Παρεξήγηση

859 79 8
                                    

"Πηγαίνεις σπίτι;" με ρωτάει ο Sookyung. Εγώ κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου. "Πάμε μαζί τότε." μου λέει και περνάει το χέρι του γύρω από τους ώμους μου. Κοιτάω με γουρλωμένα μάτια μία το χέρι του και μία τον ίδιο αλλά εκείνος κοιτάει μπροστά. Περπατάμε έτσι μέχρι το αυτοκίνητό του.

Κάποια στιγμή γυρνάω πίσω μου και βλέπω τον Jackson να επιστρέφει μέσα στο κτήριο. Μα, πότε βγήκε έξω ο Jackson; Ελπίζω να μην μας πρόσεξε. Μα, τι με νοιάζει αν μας πρόσεξε ή όχι. Αγγελική μη σκέφτεσαι βλακείες! Λογικέψου!

************************************************

     Ο Jackson και η Αγγελική φτάνουν στη πίσω πόρτα. "Νομίζω είναι καλύτερα να φύγω από εδώ." του λέει η Αγγελική. "Έχεις δίκιο. Άμα σε δουν οι θαυμάστριές μας, θα σε φάνε ζωντανή!" αστειεύεται ο Jackson ενώ η Αγγελική κυλάει τα μάτια της. "Τέλος πάντων, τα λέμε στην επόμενη πρόβα." του λέει η Αγγελική πλησιάζοντας την πόρτα. "Θα σου στείλω μήνυμα." της φωνάζει από πίσω ο Jackson αλλά αυτή αδιαφορεί να του απαντήσει και βγαίνει έξω. 

    Ο Jackson γυρνάει  και αρχίζει να περπατάει από την αντίθετη κατεύθυνση. 'Με τι θα γυρίσει;' σκέφτεται και σταματάει να περπατάει. 'Τι κι αν την πήγαινα εγώ σπίτι;' σχηματίζεται ένα πονηρό χαμόγελο στα χείλια του καθώς γυρνάει. 

   Πλησιάζει την πόρτα. Πιάνει το πόμολο. Για μια στιγμή διστάζει να την ανοίξει. Αλλά τελικά την ανοίγει διάπλατα με ένα πλατύ χαμόγελο. Περπατάει μερικά βήματα προς τα έξω μέχρι να εντοπίσει την Αγγελική. Ώσπου την αντικρίζει. Το χαμόγελό του φτάνει μέχρι τα αυτιά. Πάει να κάνει ένα βήμα αλλά σταματάει. Η Αγγελική δεν είναι μόνη της.

   Ο Jackson προσπαθεί να δει το άλλο άτομο. 'Ο Sookyung είναι αυτός;' σκέφτεται. τα σαγόνια του πέφτουν. Ο Sookyung περνάει το χέρι του γύρω από τους ώμους της Αγγελικής. Ο Jackson δεν ξέρει τι να κάνει. Απλά τους κοιτάει. 'Είναι μαζί; Από πότε είναι μαζί;'  Θέλει να ορμήσει στον Sookyung αλλά συγκρατείται.

    'Δεν υπάρχει κάποιος λόγος για να το κάνω αυτό, σωστά; Ή μήπως υπάρχει;' ο Jackson έχει πέσει σε δίλημμα. Τους βλέπει να περπατούν αγκαλιασμένοι. 'Αν είναι χαρούμενη τότε δεν έχω καμιά δουλειά εγώ εδώ' ο Jackson γυρίζει και κατευθύνεται προς την πόρτα.

     Αυτό που δεν ξέρει, όμως, είναι ότι η Αγγελική γύρισε και τον είδε.

*********************************************************************************

Ερωτεύτηκα τον λάθος διάσημο [GOT7 - Jackson]Where stories live. Discover now