Άνοιξα τα μάτια μου και έκλεισα το ξυπνητήρι. Έτριψα τα μάτια μου και κοίταξα την ώρα. Ήταν 8 το πρωί. Ξαφνικά θυμήθηκα ότι σήμερα έχουμε συνάντηση στη JYP. Πετάχτηκα αμέσως από το κρεβάτι. Μπήκα στο μπάνιο και άρχισα να ετοιμάζομαι. Έπειτα πήγα στη κουζίνα για να ετοιμάσω πρωινό. Η Σεμίνα κοιμόταν ακόμα. Έτσι κι αλλιώς είναι Σάββατο οπότε δεν έχει να πάει κάπου.
Καθώς έτρωγα δημητριακά είδα το κινητό μου να δονείται. Είχα ένα μήνυμα. Όταν κοίταξα ποιος έστειλε χαμογέλασα. Ο Sookyung ήταν.
Sookyung: Καλημέρα! Σήμερα θα πάμε μαζί, έτσι;
Εγώ: Καλημέρα Sookyung! Ε ναι αφού το κανονίσαμε. Που θα συναντηθούμε;
Sookyung: Μπροστά από τη στάση του λεωφορείου είναι καλά;
Εγώ: Τέλεια! Τι ώρα;
Sookyung: 9:30 είναι καλά;
Εγώ: Μια χαρά. Τα λέμε.
Κοιτούσα τη συνομιλία μου με τον Sookyung. "Γιατί χαμογελάς σαν χαζή;" άκουσα μια φωνή και πετάχτηκα. Η Σεμίνα με κοιτούσε παραξενεμένη. "Τ-τίποτα! Πότε ήρθες εδώ; Δε σε πήρα χαμπάρι." Η Σεμίνα κάθισε δίπλα μου, έβαλε χυμό σε ένα ποτήρι και άρχισε να πίνει. "Μόλις τώρα ήρθα." συνέχισε να πίνει. "Γιατί ξύπνησες τόσο νωρίς; Σήμερα δεν έχουμε μάθημα." η Σεμίνα πήρε ένα μπισκότο και άρχισε να μασουλάει. "Χόρτασα ύπνο."
Έπειτα επικράτησε ησυχία. "Σήμερα δεν έχεις συνάντηση με τον Jackson;" της έγνεψα καταφατικά. "Δυστυχώς ναι. Αλλά τουλάχιστον θα δω και τον BamBam." Ξαφνικά ήρθε στη σκέψη μου ο BamBam και χαμογέλασα. "Ναι αλλά δεν θα τραγουδήσεις μαζί του." Η Σεμίνα ξέρει πολύ καλά πως να μου καταστρέφει τη διάθεση. "Τέλος πάντων. Θα πάω μαζί με τον Sookyung στη JYP." η Σεμίνα γύρισε και με κοίταξε πονηρά. "Γι' αυτό χαμογελούσες ενώ έβλεπες το κινητό σου."
Την κοίταξα παραξενεμένη. "Τι εννοείς;" η Σεμίνα άφησε ένα γελάκι. "Μήπως κάτι τρέχει μεταξύ σας;" την κοίταξα με γουρλωμένα μάτια. "Τι λες Σεμίνα;! Μη λες βλακείες. Χτες τον γνώρισα τον άνθρωπο. Αμέσως εσύ να βάλεις άλλα στο μυαλό σου!" η Σεμίνα άρχισε να γελάει. "Πλάκα κάνω! Άντε φάε γρήγορα για να μην αργήσεις!"
Η ώρα πήγε 9:30 και ήμουν ήδη μπροστά από τη στάση. Αλλά ο Sookyung δεν είχε εμφανιστεί. Μα τι κάνει τόση ώρα; Θα χάσουμε και το λεωφορείο. Μετά πως θα πάμε μέχρι τη JYP Entertainment; Ξαφνικά ένα μαύρο αυτοκίνητο σταμάτησε μπροστά μου. Το παράθυρο του συνοδηγού κατέβηκε και είδα πως ο Sookyung οδηγούσε το αυτοκίνητο.
YOU ARE READING
Ερωτεύτηκα τον λάθος διάσημο [GOT7 - Jackson]
Teen FictionΤα όνειρα πραγματοποιούνται άραγε; Ή αυτό που μου συμβαίνει είναι κάτι φανταστικό; Νόμιζα πως το να σπουδάσω στην Νότια Κορέα θα ήταν η καλύτερη ευκαιρία της ζωής μου. Γιατί έτσι θα είχα μια μικρή ελπίδα να συναντήσω το αγαπημένο μου είδωλο απ' όλα:...