Τρομάζω μες τον ύπνο μου και ξυπνάω ιδρωμένη. Τι όνειρο κι αυτό;! Και το χειρότερο είναι ότι με το που ξύπνησα το ξέχασα. Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι φοβόμουν πολύ. Κοιτάζω το χώρο γύρω μου. Κοιμήθηκα στο σπίτι του Jackson. Γυρνάω αριστερά μου και τον βλέπω να κοιμάται σαν πουλάκι. Παίρνω το κινητό μου στα χέρια μου. Η ώρα είναι 7:30. Ευτυχώς σήμερα δεν έχω μάθημα.
Ακόμα είναι νωρίς. Δεν μπορώ να ξαναπέσω για ύπνο. Ένα καλό μπάνιο θα βοηθούσε. Σηκώνομαι από το κρεβάτι χωρίς να κάνω θόρυβο. Βγαίνω από τη κρεβατοκάμαρα και μπαίνω στο μπάνιο. Κλείνω τη πόρτα πίσω μου. Και μόλις θυμήθηκα ότι δεν έχω φέρει αλλαξιές μαζί μου. Τέλεια... Ελπίζω ο Jackson να έχει κάτι εδώ. Ποτέ δεν ξέρεις
Ανοίγω τη ραφιέρα ψάχνοντας για εσώρουχα. Ψάχνω τα πάνω ράφια. Μόνο μποξεράκια του Jackson. Ψάχνω στα χαμηλότερα ράφια και τότε είναι που μένω κόκαλο! ΤΙ ΤΟ ΘΈΛΕΙ ΤΟ ΛΕΟΠΆΡ ΣΟΥΤΙΈΝ Ο JACKSON;!!!!
Το πιάνω λες και είναι κάτι σιχαμερό και το βγάζω από το ράφι. Jackson έχεις θέματα... Κάτι άλλο όμως πιάνει το μάτι μου. Δίπλα από το σουτιέν υπάρχει και κάτι ακόμα λεοπάρ. Το τρβάω κι αυτό και συνειδητοποιώ ότι είναι σετάκι! Τέλεια!!!!! Για ποια με πέρασε;
Τα τοποθετώ στη θέση τους και κλείνω τη ραφιέρα. Αρκετά εξερεύνησα. Αλλά το μπάνιο μου δεν το χαλάω. Βγάζω την πληθωρική μπλούζα του Jackson και μπαίνω στη μπανιέρα. Ανοίγω τη βρύση και αφήνω το νερό να κυλίσει πάνω μου.
Κοιτάζω στο ράφι και βλέπω σαμπουάν για μένα. Ευτυχώς ο Jackson με σκέφτηκε και σ' αυτό το τομέα... Παίρνω το αφρόλουτρο και σαπουνίζω όλο το σώμα μου. Έπειτα ξεπλένομαι. Ακούω χτυπήματα στη πόρτα και με κάνουν να αναπηδήσω από την τρομάρα μου.
Ωχ! Ξέχασα ότι εδώ είναι και όλοι. Και σίγουρα δεν θέλω να με δουν σ' αυτή τη κατάσταση! Και ξέχασα να κλειδώσω! Μπράβο Αγγελική πάντα τέτοια!
"Angel εσύ είσαι μέσα;" Η φωνή του Jackson με ανακουφίζει και ξεφυσάω.
"Ναι. Τι θες;" του φωνάζω για να με ακούσει.
"Τι κάνεις μέσα;" τι είδους ερώτηση είναι αυτή τώρα;
"Πλέκω. Τι λες να κάνω;" του λέω σαρκαστικά.
"Να μπω κι εγώ;" τον ακούω να λέει και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Αυτός δεν σέβεται τίποτα! Στο σπίτι έχουμε άλλα εφτά άτομα που κοιμούνται κι αυτός θέλει να τα ξυπνήσουμε, και όχι με τον καλύτερο τρόπο!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ερωτεύτηκα τον λάθος διάσημο [GOT7 - Jackson]
Genç KurguΤα όνειρα πραγματοποιούνται άραγε; Ή αυτό που μου συμβαίνει είναι κάτι φανταστικό; Νόμιζα πως το να σπουδάσω στην Νότια Κορέα θα ήταν η καλύτερη ευκαιρία της ζωής μου. Γιατί έτσι θα είχα μια μικρή ελπίδα να συναντήσω το αγαπημένο μου είδωλο απ' όλα:...