Ξενάγηση Στην Ελλάδα

643 57 15
                                    



     "Ε λοιπόν, ο γύρος είναι θεσπέσιος!" λέει ο Jackson κοιτώντας την τυλιγμένη πίτα στο χέρι του καθώς καταβροχθίζει με ευχαρίστηση κι άλλη μπουκιά. 



    "Το ξέρω αγάπη μου αλλά μην τρως πολύ γιατί θα παχύνεις και θα σε φωνάζει ο μάνατζερ σου." του λέω σοβαρή και ο Jackson σταματάει να τρώει.



    "Έχεις δίκιο." λέει και αφήνει το πιτόγυρο στο πιάτο.



    "Από την άλλη, η μαμά μου θα σε συμπαθήσει πολύ αν σε βλέπει να τρως με τόση ευχαρίστηση." αναφωνώ και το πρόσωπο του Jackson φωτίζει ολόκληρο. Αμέσως αρπάζει το πιτόγυρο και αρχίζει πάλι τη μάσα. "Με το μαλακό!" του φωνάζω κι εκείνος ανεβοκατεβάζει το κεφάλι του. "Μετά όμως μη τυχόν και με φιλήσεις!" του λέω σοβαρή κι εκείνος γελάει. 



  "Θα αγοράσω καμιά τσίχλα μην ανησυχείς." 





     Ο Jackson συνεχίζει να τρώει ενώ εγώ τον παρατηρώ εξεταστικά. Κάποτε ούτε να τον αντικρίσω δεν ήθελα ενώ τώρα δεν υπάρχει ούτε μια στιγμή που να μην τον σκέφτομαι. 





   "Θα το φας αυτό;" ρωτάει ο Jackson και ξυπνάω από το λήθαργό μου.





     "Τι είπες;"





    "Λέω, θα το φας;" λέει ενώ δείχνει το δικό μου πιτόγυρο. 





     "Χόρτασα." αναφωνώ.





     "Ωραία." λέει ο Jackson και φέρνει το πιάτο μου μπροστά του και αρχίζει να καταβροχθίζει τον γύρο μου μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου. Τον κοιτάζω με δέος. Πόση όρεξη έχει πια αυτό το παιδί; 



     "Πόσο θα φας πια; Σου είπα θα παχύνεις και θα έχεις μπλεξίματα!"



    "Δεν πειράζει. Όταν θα γυρίζουμε στην Κορέα θα αρχίσω πάλι γυμναστήριο." αμέσως να δικαιολογηθεί ο κύριος...







    "Εγώ πάντως σε προτιμώ έτσι." του λέω κι εκείνος χαμογελάει. "Σε ευχαριστώ." αναφωνώ και ο Jackson σταματάει να μασουλάει και με κοιτάζει απορημένος.



    "Για ποιο πράγμα;"



     "Για σήμερα. Χάρηκα πολύ που σου γνώρισα τον μπαμπά μου." του απαντάω και εκείνος βάζει το χέρι του πάνω στο δικό μου. 



    "Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς. Εξάλλου θα σου ζητούσα να μου τον γνωρίσεις." τα λόγια του με κάνουν να χαμογελάω σαν χαζοχαρούμενη. Όμως η έκφρασή μου αλλάζει απότομα καθώς αισθάνομαι μια παράξενη αίσθηση στο χέρι μου.





Ερωτεύτηκα τον λάθος διάσημο [GOT7 - Jackson]Where stories live. Discover now