Ale mobil, který odhaloval trochu víc lidského těla, než by bylo příjemné, ono posedlé škvrně ani v nejmenším nezastavilo. Dál se přibližovalo a máchalo ostřím. Tak proto se nesmí dětem dávat do ruky nebezpečné předměty! prolétlo Tese hlavou. Dítě se naposledy rozpřáhlo a...
A Tesa stačila na poslední chvíli uhnout. Měla velmi dobré reflexy, což se bohužel (nebo spíše bohudík) nedalo říct o kojenci. V místě, kde se ještě před chviličkou ráčila nacházet Tesina hlava, byla v eleltrické zásuvce upevněna rozdvojka. V jednom jejím konci byla zastrčena nabíječka pro nebohý mobil, který si právě nedobrovolně užíval jízdu na kolotoči v podobě dětské hlavy a v druhé právě zel nůž, který v ruce držel malý vrah. Dítě sebou jen škublo, jak jím projela smrtící vlna elektrického proudu, a rozprsklo se jako vánoční ohňostroj.
Tesa ještě chvíli s vytřeštěnýma očima zírala na to místo, ale pak si řekla, že by tím to dítě mohla přivolat ze záhrobí (jestli se tomu tak dá u ducha říkat) a šla si na uklidněnou objednat pizzu. Sice už bylo půl jedné v noci, ale to jí bylo jedno. Žampiónovou. Tu měla nejradši. Naučil ji to otec. A pak... Zaplašila tu hrůznou vzpomínku. Teď na to ještě ke všemu nechtěla myslet.
Hned jak Tesa položila telefon, šla si převléknout pyžamo, protože ho měla celé umaštěné od zbytků vraždícího dítěte. Astaxa se mezitím utírala do vlněného prostěradla a potom obě společně sešly dolů do kuchyně, kde si Tes prohlížela facebook na mobilu, než přijede poslíček s pizzou.
Jakmile uviděla nové video s roztomilými koťátky ihned si odběhla pro sluchátka a zhlédla ho celé na jeden zátah. Video trvalo asi 46 minut a bylo celé o tom, jak se dvě malé kočičky mazlí v barevných třpytkách. Přitom ji Astaxa z druhé strany dřevěného lakovaného stolu nezaujatě pozorovala. Kočky ji nikdy moc nebraly. Spíše je nesnášela, než aby se s nimy mazlila.
Video dohrálo a poslíček se stále neobjevoval. Tes si tedy spustila náhodné přehrávání písní na aplikaci Walkmanu... Do uší jí začalo rytmicky vyhrávat Ice Ice Baby...
Ulekla se. Co to má být?! Že by to nějak souviselo s tím, co se před chvílí stalo? Zasmála se své vlastní pošetilosti. Hloupost! Mám jen bujnou fantazii. To přece nemůže být pravda. Zakroutila hlavou, až ji její vlasy polechtaly na zpocených tvářích. Následující píseň ji přiměla vytřeštit oči. Nesla název It's true. Zalapala po dechu. Astaxa na židly se nespokojeně zavrtěla a zamračila, když jí Tes ukázala přehrávaný song. Obě byly ve střehu.
ČTEŠ
URI
HorrorTvůrce Dotek stínu a autor příběhu Modré z nebe spojili síly, aby vám přinesli tuhle neuvěřitelnou počtenou. Možná se to stalo, možná ne. Nezbývá jen než doufat, že ne, protože to by byla fakt katastrofa. Hororový příběh situovaný do prostoru nějaké...