Poslíček však hlasatele velkého rozvodového slova nevnímal, protože stále skákal po pokoji, kde se najednou objevil detektiv s knírkem pocukrovaným od koblížky, kterou právě jedl. Poslíček ho chytil za ramena a stále vesele poskakoval: ,,Rozsvítil jsem! Já jsem rozsvítil!"
Detektiv se vstřícně usmál a byl veselý i za poslíčka, protože mu vždy vykouzlilo úsměv na tváři, když byl někdo tak šťastný.
,,Mon Dieu, vy se ale dokážete radovat z pěkných maličkostí! A já teď zhasnu, hele!" Detektiv vzal vesele do ruky vypínač a zhasl. Najednou se ozval strašlivý hlas jiskřící postavy, která byla ve tmě jasně vidět:
,,AAAAH!!! Co jsi to udělal, ty bezvěrče?"
,,Zhasl, mon ami!"
,,AAAA!!! Brzy zhasne i tvůj život ty pupkatý pudle!"
Detektiv zrudl. Nikdo mu nebude říkat pudle, to si nenechá líbit. A tak se chtěl té jiskřící postavě nějak pomstít a napadl ho velmi chytrý způsob jak. Hodil po ní koblížku. Nic se nestalo. V místnosti nastalo trapné ticho.
,,No co?! Aspoň jsem to zkusil," odpověděl náš belgičan na nevěřícné pohledy poslíčka a té druhé postavy. Když však viděl, jak se na něj dívají a podle postoje usoudil, že se na něj v nejbližších vteřinách vrhnou, radši vzal svou vycházkovou hůl, zakončenou stříbrnou soškou labutě a odcupital tak rychle, jak mu to jeho nohy dovolily. Po cestě jen nechápavě kroutil hlavou nad zdejšími způsoby. Cítil se zmatenější, než když sem přijel. Ale jedno věděl jistě. Musí najít tu slečnu, která mu volala o pomoc.
Tesa a Astaxa opatrně vykoukly ze skříně. Když nikde nikoho neviděly, vydali se hledat nějakou novou skrýš. Z mobilu se ozývala písnička Up od Demi Lovato. Tesa se koukla nahoru a uviděla vysunovací schody na půdu.
Astaxa si trpělivě sedla a pozorovala Tesu s lhostejným výrazem, zatímco se ta nebožačka snažila vyskočit a vysunout žebřík. Tese se to ale pořád nějak nedařilo a nasupeně si založila ruce v bok:
,,Potřebujeme stoličku," dovtípila se děvčata a vydala se do obývacího pokoje pro stoličku, cestou však potkala belgického detektiva, který jim důrazně vysvětlil, proč je špatný nápad chodit do obýváku. Tesa trpělivě naslouchala popisu velké jiskrné stvůry a nakonec zkonstatovala, že ne, že do obýváku tedy nepůjdou. A už teď začalo naší hrdince vrtat hlavou, jestli má ta stvůra z elektriky nějakou spojitost s vraždícím miminem, nebo jestli má prostě jen špatný den. A co vlastně může být taková bytost zač? Telefon jí po té vnitřní otázce začal hrát She's maniac z filmu Flashdance a této odpovědi se natolik vyděsila, že nevěřícně zamrkala na Belgičana.
,,Oh non!" zdvihl ruce v obraném gestu: ,,Já ne jsem pas maniac!"
,,Ale já," ozval se jim chraptivý hlas za zády: ,,jsem."
ČTEŠ
URI
HorrorTvůrce Dotek stínu a autor příběhu Modré z nebe spojili síly, aby vám přinesli tuhle neuvěřitelnou počtenou. Možná se to stalo, možná ne. Nezbývá jen než doufat, že ne, protože to by byla fakt katastrofa. Hororový příběh situovaný do prostoru nějaké...