Vyšel na zahradu a podíval se nad sebe, kde rozeznával siluetu nakrknuté sousedky. Potěžkal kladivo v ruce, párkrát ho rozhoupal a mrštil jím po postavě, zkamenělé hrůzou. Ozval se dutý zvuk, jak kladivo narazilo do čela starší vdovy a postava se s krátkým výkřikem skácela k zemi. No jo, tobje sice pěkné, ale kladivo zůstalo na balkoně! Ale co, vždyť má ještě sekačku...
Poslíček vyběhl schody i se sekačkou a utíkal za Astaxou a Tesou. Přitom posekal koberec v obýváku, kuchyni i chodbě. Pak pokračoval do předsíně a tam mu došla šňůra od sekačky. Pracně ji sroloval a zapojil do zástrčky, která byla nejblíž. Najednou z ní vylétla jiskra a poslíček dostal ošklivou ránu.
Astaxa s Tesou se na sebe pobaveně podívaly. Nechaly poslíčka ležet na zemi a šly si dát ovesné vločky s mlékem místo pizzy. Astaxa je ale bytostně nesnášela. Byla na Tesu opravdu ošklivá, pořádně na ni štěkala. Pak se urazila a šla se ochladit na terasu. Tam se rozvalila a nechala dřevěnou podlahu, aby ji zábla na břiše. Měla zrychlený dech a dívala se na měsíc. Byl v úplňku a ona dostala chuť pořádně si ulevit. Domem se rozlehl její táhlý vysoký sten.
Tento Astaxin úlevný křik však probudil poslíčka. Posadil se, zamžoural, prohrábl si neučesanou hlavu a přemýšlel, co tady u všech všudy dělá. Právě začala hrát písnička Quickly. Tesa mobil sebrala ze stolu, kde ještě pořád poslušně ležel vedle sluchátek. Na vrchní části byl trošku poškozený a mastný od té adrenalinové hry, která nesla název Tref mobilem vraždící děcko. Rychle vytočila číslo soukromého detektiva a všechno mu v rychlosti popsala. Tento milý gentleman jí slíbil, že na místo ihned přijede.
Hned po zavěšení si všimla, že se poslíček už probral z chvilkové ztráty paměti, drží Astaxu v pevném stisku a ke krku jí tiskne velký ostrý kuchyňský nůž na krájení chleba. Proč jsem ho jen včera brousila! Vzdychla a zakroutila hlavou. Poslíček měl zase ve tváři ten šílený vypoulený výraz, jako před chvílí ve sklepě. Vyzývavě se na ni podíval.
,,No? Co teď uděláš, co? Umlátíš mě mobilem?" posměšně vyhrknul a ještě víc přitlačil na nůž. Astaxa vydala chraplavý zvuk. Až teď si Tesa uvědomila, že pravou ruku u s mobilem drží napřaženou ve vzduchu, jako by chtěla uhodit nějakého imaginárního člověka, co stojí před ní. Rychle ji dala dolů. Polkla.
,,Co po mě chceš?!" vyprskla.
,,Zabít tě. Vás obě!" řekl pohrdavě a na chvilku povolil sevření. Toho Astaxa využila a kousla ho do zápěstí. Zařval bolestí a rychle ji pustil, načež se svalil k zemi do klubíčka a svíjel se, protože Astaxa kouše opravdu dobře. Obě holky za doprovodu písně Toulavá utíkaly neznámo kam. Hlavně aby od něj byly co nejdál.
ČTEŠ
URI
HorrorTvůrce Dotek stínu a autor příběhu Modré z nebe spojili síly, aby vám přinesli tuhle neuvěřitelnou počtenou. Možná se to stalo, možná ne. Nezbývá jen než doufat, že ne, protože to by byla fakt katastrofa. Hororový příběh situovaný do prostoru nějaké...