Hrůza hrůzoucí

25 7 1
                                    

Tesa a Astaxa se mezitím rozhodly zahrát si na uklidněnou piškvorky na koupelnových kachličkách. Astaxe to nějak nešlo. Nedokázala vůbec udržet tužku. Tesa si povzdechla:

,,To bude dlouhá noc."

Najednou se něco ozvalo z pravého rohu koupelny. Holky nadskocily a otočily se tím směrem. Byla to pračka. Zapnulo se ždímání, které však předtím nikdo nenastavil.

,,Co se to tu k čertu děje?!"

Z mobilu se ozvalo Coming home. Tesa se vyděšeně podívala na display mobilu.

,,Přichází," zašeptala a Astaxa polekaně zatřásla hlavou, zakňourala a schoulila se znovu do rohu.

Pračka ždímala, kroutila se, vrčela a hopsala po celé místnosti.

,,Jak je to možné," zakňučela Tesa. ,,Vždyť jsme ji vycentrovali!" Astaxa na ni vrhla sarkastický pohled, jakože tohle je na celé záležitosti ta nejmíň divná věc.

Najednou se pračka zastavila přímo uprostřed koupelny a poklidně zabrumlala. Chvíli se nic nedělo, tak se Tesa přiblížila, aby ji mohla vypnout. V té chvíli pračka vybouchla a celě okolí se zaplnilo bublinkami.

Tesa okamžitě odskočila. Věděla, že je na prací prášek silně alergická, proto si nikdy nic neprala, ale Astaxe to příliš nevadilo, že smrdí, tak spolu byly zadobře.

Spustil se fén. Někdo ho zapomněl vytáhnout ze zásuvky a on teď vyfoukl silný poryv horkého vzduchu, kterým se odmrštil do midlinkové louže.

Okolo se vznesly jiskry a holky se začaly hlasitě bát. Z mydlinkové louže se od fénu zvedl namodralý opar a zformoval se do jiskřící postavy bez tváře. Vypadal, jako by měl pod krkem motýlka a na hlavě klobouk a byl celý z elektrizovaného plynu. Jeho ionty se přesouvaly jako ionty bouřky a vydával podobný zvuk. Nevšímal si ničeho kolem sebe, dokud svou všemocnou silou nepraskl veškeré žárovky. Pak se stal jediným a pořádné oslňujícím bodem v místnosti. Otočil se čelem na vystrašené dívky a za zvuku jiskrného praskání k nim pomalu natáhl ruku.

URIKde žijí příběhy. Začni objevovat