Nie mogłam uwierzyć w to żeOni zrobili dla mnie przyjęcie urodzinowe w wesołym miasteczku.Miała w tedy ochotę płakać i śmiać się jednocześnie.
-Wszystkiego najlepszego Alex powiedziała Natasza i potem każdy po kolei podchodził dawał prezent i składał życzenia.
Od Nat dostałam czarno białą sukienkę,od Tonego białe conversy, od Clinta 100 litrowy słoik Nutelli (nie chce wiedzieć skąd on go wytrzasnoł) ,od Thora album ze zdjęciami.
-A tak w ogóle gdzie Cap i Bruce?-zapytałam
-No właśnie -mówił Tony
I w tym momencie przyszli Bruce i Steve z wielkim pudłem.I w tedy z niego wyskoczył kot.
-Wszystkiego najlepszego -powiedzieli obaj
-Wiemy ze chciałaś inną rasę kota ale nie było jej w zoologicznym -powiedział Steve
-Ale mamy nadzieję że ci się spodoba -rzekł Bruce
-No jasne jest piękny -po tych słowach od razu poszłam do kotka.
-A jak ją nazwiesz -zapytał Thor
-Właśnie a to kotka-powiedxial Steve
-Hmm... Może Foxy -powiedziałam
-Ładnie a teraz pora na tort- powiedział Tony i po chwili nad nami latał helikopter a z niego zlatywał tort.Był bardzo duży a na samym czubku napisane było sto lat kocie.
-Dziękuję Wam- powiedziałam
-Potem podziękujesz a teraz żmudnej świeczki i pomyśl życzenie -powiedziała Nat i po chwili zdmuchlam świeczki.
-Jakie miałaś życzenie?- zapytał Thor
-Nie powiem bo się nie spełni (możecie zgadywać jakie miała życzenie hihi :) )
-Robimy imprezę!- zawołał Tony
-To wy idźcie a ty Nat musisz mi pomóc i sobie gdzieś poszli ja notowań się wspaniale bawiłam mieliśmy konkursy i w ogóle a nawet kilka challenge . Jednym z nich Helium challenge czyli wdychanie helu i śpiewanie to było najlepsze.(Perspektywa Steve)
-Nat musimy powiedzieć jej prawdę
-Nie teraz nie może się o tym dowiedzieć widzisz jaka jest szczęśliwa?
- Widzę ale prędzej czy później się dowie.( perspektywa Alex)
Idę sobie do WC a tam słyszę jak Kapitan cos mówi
-Widzę ale prędzej czy później się dowie.O co może mu chodzić?
C.D.N
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dziś dość kurtki rozdział ale czy domyślacie się o co chodzi Kapitanowi i Nataszy?
Zostawiajcie odpowiedzi w komentarzach :)
Maddie
CZYTASZ
Ja i Avengers
Fanfiction12 letnia Alexandra mieszka w domu dziecka w Nowym Jorku, pewnego dnia dostaje tajemniczą paczkę. Jak potoczą się jej losy? Zobaczcie sami......