Čast VII

1.6K 163 2
                                    

Seděli jsme v kuchyni,já tedy spíše nedobrovolně.Bál jsem se co se bude dále dít.Stále mi neodpověděl na mou otázku.

Prohlížel jsem si ho a přemýšlel co udělám dál.Vím ,že by mě mohl vyzradit a měl bych ho zabít ,ale..n-nejde to.

„Když ti odpovím na veškeré tvé otázky,slíbíš mi něco?" Zeptal se poněkud troufale.
T-to záleží na tom..co mám slíbit?"
Měl jsem na krajíčku. Ne! Znova už brečet nebudu,takovou radost mu neudělám.

"Když neprozradíš co jsem zač,na vše ti odpovím ,když budeš chtít mohu ti sehnat jiného spolubydlícího ,nemusíš mě vídat.
Slib mi to ,jinak..budu nucen udělat něco čeho bych nejspíš litoval"

„N-nevím..."
„Jak nevíš?" Zvýšil jsem hlas
„Nevím prostě,vždyť jsi upír,vraždíš lidi,pil jsi i mou krev,není jednoduché ti něco slíbit.!Vždyť jsi příšera..! Neudržel jsem se ,horké slzy se mi valili z očí proudem.

„Pro tvou informaci ,zabil jsem třikrát!A to mi je 219 let! Vím ,že to mě neomlouvá ale..Jestli si opravdu myslíš tohle..tak jsi mě vážně zklamal.. "

„Já zklamal tebe ? Od začátku mi jen nadáváš a ubližuješ a já zklamal tebe ?..

„Al-ale..Máš pravdu. Jen..ty jsi jediný komu dávám tuto možnost.."

Šel jsem ho rozvázat,přemístil jsem se upíří rychlostí,vyděsil se a já ,co jsem to udělal? Přitiskl jsem své rty na ty jeho.

Vykulil jsem oči,ne jenom že jsem se i strašně strašně bál ,ale byl to i příjemný pocit.Vždyť já měl holku,nikdy to s ní takové nebylo.

Promiň ,já nevím co to do mě vjelo"
Ta skutečnost ,že se nemůže ani pohnout mě vzrušovala.Uvolnil jsem mu zápěstí a on běžel ke dveřím .Díky mým schopnostem jsem tam byl samozřejmě dřív.Viděl jsem jak chce plakat .
Nic ti neudělám. Prosím zůstaň dnes tu."

„Chci si provětrat hlavu ,nech mě prosím odejít"

Šel jsem si vyčistit hlavu do parku.Aby nešla vidět náplast obvázal jsem si kolem krku šálu .Koho jsem však nepotkal.

Koukám,že ti můj bráška řádně poděkoval za to že jsi mě k němu dovedl." Odhrnula mi šál u rány a pevně ji stiskla. Začala se mi podlamovat kolena pod náporem bolesti.

Já nejsem jako bratr,zabiju tě bez výčitek"




Spolubydlící temnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat