Část VIII

1.6K 160 2
                                    

Natlačila mě zády na strom ,neváhala ani vteřinu ,odtrhla náplast a zakousla se.Cítil jsem jak slábnu a postupně ztrácím vědomí.Než jsem omdlel stihl jsem zahlédnout Mira.

Okamžitě jsem sestru od něj odtrhl.Byla bez sebe vzteky, ale ví, že já jsem z rodiny nejsilnější .
Věčně ho chránit nemůžeš a sám víš ,že ho musíš zabít.Jen otázka času." Zmizela do lesíka.
„Ach Nikko.."
Vzal jsem si Nikka do náruče a odnesl ho na pokoj.Pomalu se začal probírat a já jsem měl pocit viny ,za to že mu nejspíše zničím celý život.Byl tak roztomilý.Položil jsem ho na postel a hlídal.

„Co se stalo?"

„Moje sestra..co si pamatuješ?"

„Chtěla mě zabít..proč si mě zachránil?"

„Protože jsem ti dal na výběr a tohle si nezasloužíš,kdybych nebyl takový nervák nemusel si nic vědět a být šťastný."

„P-prosím..nezabíjej mě..slibuji,že udržím jazyk za zuby..prosím"

„Moje sestra tě bude chtít vidět mrtvého ,ale když bys byl ochotný zůstat na pokoji se mnou ,můžu tě ochránit ,pokud o to stojíš"

„Můžu se na něco zeptat?"

„Podle mé nabídky ano "

„Proč ze sebe děláš takového namyšleného idiota ?"

„Je jednoduší držet si lidi od těla,alespoň se jim nic nestane.Tebe jsem si od těla neudržel a koukni jak to dopadlo.. Povzdychl si Miro

Zvedl jsem se z postele ,samozřejmě se mi z nedostatku krve zamotala hlava.Sedl jsem si k Mirovi a objal ho..jeho překvapený výraz byl sladký .Stále jsem měl z něj strach.Ale jeho krvavé oči se mi zdály o něco přívětivější.

Nikko,já..já chci abys něco věděl"

„Co???"

„Za svůj "život" jsem měl jen jednoho kamaráda..žádný vztah,bál jsem se mít někoho rád..i mého kamaráda mi zabili..tebe ...tebe mám rád a udělám vše abys byl v bezpečí ,i když se mnou se tak cítit asi nebudeš" Nervózně svěsil hlavu do klína.
Ještě více jsem se mu schoulil do náruče.Chvíli jsem váhal ,ale později jsem ho políbil.

Děkuji,že jsi mě zachránil pře"

„Ššš je to má vina co ti udělala,neděkuj"

Byl tak neskutečně roztomilý ,jak mi ležel v náručí.Musím ho mít! Položil jsem ho vedle sebe a vyhoupl se nad něj ,zvedl mu ruce nad hlavu a začal ho dravě líbat.Nevím kde se to ve mě vzalo.Šlo vidět,že když jsem mu dal ruce nad hlavu a měl ho ve své moci ,že velmi znejistěl a začal se bát.Nechci to uspěchat ,a tak jsem mu ruce uvolnil a objal ho .

Dobrou noc Nikko"

„D-dobrou "

Nikko usnul velmi rychle.Asi jsem se opravdu zamiloval..do nejneočekávanější osoby na světě.Udělám vše pro jeho bezpečí.Užírá mě,že nejvíc nebezpečný jsem pro něj já.



Spolubydlící temnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat