Část IX

1.6K 141 0
                                    

Vše teprv začne..týden po tom co Nikko zjistil,že jsem upír.

Když jsem se probudil Miro už byl vzhůru a dělal snídani.Vypadal velmi ustaraně.

Vím,proč tu sestra je.Měl bych být nápomocen v bitvě,jenže s tou já nechci mít nic společného.Upíři chtěji zničit organizaci,která se snaží chránit lidi před námi.Slabý jedinci našeho druhu jdou na jistou smrt a proto mě potřebují.Organizace je velmi dobře vybavena.

Dobré ráno.."

„Dobré Nikko.! "
„Líbí se mi tvé jméno." Uculil se

„Budu muset jít do školy."

„Chceš doprovodit?"

„Bude lepší když půjdu sám ,Miro stále je pro mě těžké to ,že k tobě něco cítí ,to že jsi upír ,to že mě chce tvá sestra zabít .Chci zkusit být dnes sám.Opravdu sám,prosím i přez noc ,opravdu sám."

„D-dobře ." Trhalo mi to srdce.

Po škole na mě čekala Hikari.

Musím s tebou mluvit...už se svolává na bitvu ,potřebujeme tě."

„No a ? Stejně jste nikdy nebyli mou rodinou .Vzali jste mi normální život.Nebudu litovat vaší ztráty.A potom co jsi udělala ani té tvé."

„Al-ale já ,Miro prosím..vím ,že jsem udělala chybu ,ale já taky neměla možnost volby.Miluji tě(sourozenecky) ,vždyť jsi můj bratr."

„Hikari můj názor na bitvu znáš ,je zbytečná..organizace neděl.." V tom mi vstoupila do řeči..

Jenom díky organizaci jsme ztratili mámu,nic neudělala ,naopak byla jako ty..pomáhala lidem ,pak to nějaký idiot zjistil a organizace ji bez milosti či vysvětlení zavraždila."

Po škole jsem šel do kina s přáteli ze třídy .Snažil jsem se si večer užít ,ale nešlo to .Stále jsem myslel na Mira...co asi dělá..? Musím toho nechat.Film byl na nic,a tak jsme se rozhodli jít pobavit do baru.Byl jsem již v náladě a konečně se bavil.Přátelé byli super ,naslouchali mi ,ani jsem si neuvědomil,že stále básním o Mirovi .

Na pokoj jsem se vrátil po půlnoci ,Miro nikde..sice každý den držkoval ,ale..chybí mi..
Jsem hlupák ,že jsem ho donutil mě nechat být.V opilosti jsem vzal telefon a hledal v jeho věcech čislo na jeho telefon.Už vyzvání..

Ano?"
„Miro..mmoc mi chybíš..já tě miluju ,ale jsi strašlivájkej mrzou..A a ták ,a bordelář najít tvé číspo bylo něco"

„Nikko? Nikko ty jsi pil ?" Neudržel jsem smích.

Spolubydlící temnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat