Nikko s upřeným výrazem hleděl na film.Já jsem stále přemýšlel nad tím co jsem to za stvůru.Jak jsem jen mohl...
Byl jsem tak zabrán do filmu ,že jsem nic okolo nevnímal ,film byl opravdu dlouhý,pomalu jsem začal klimbat ,až jsem nakonec do cela usnul.
Spal tak sladce ,mé svědomí mě zžíralo jako kyselina. Nemohl jsem dále přihlížet tomu ,jak Nikkovi ubližuji.
Konečně jsem se probudil.Nikdo nikde.
„Miro?" Volal jsem po celém domě ,pak jsem si všiml vzkazu na posteli.
Ach Nikko .. To co jsem provedl je neodpustitelné.Nesmím Ti dále ubližovat. Ty jediný jsi mne naučil milovat . Nemusíš se bát ,stále Tě budu ochraňovat ,jen bez toho aniž bys mě zahlédl.Tak moc se omlouvám.Rve mi to srdce,ale musím.Jsme jen Ty a já .Buď šťastný Nikko.Miluji Tě
Slova ,která mi rvala srdce na kusy .Schoulil jsem se do klubíčka a tiše vzlykal .
Chvíli jsem se jen potácel lesem. Teď jsem teprve skutečně zemřel. Rozhodl jsem prohlédnout okolí,kvůli Nikkově bezpečnosti.Ucítil jsem podivnou vůni a rozhodl se ji následovat.
Od pláče se pustila silná bolest hlavy.Zaslechl jsem zvonek.Dopotácel jsem se ke dveřím a zahlédl svého nejlepšího kamaráda Kazukiho .
„Kazu ,co ty tady?"
„Miro mi volal a chtěl abych přijel."
Konečně jsem našel zdroj té vůně.Nalezl jsem opuštěný bunkr se zásobou krve.Nejsem hloupý.Ucítil jsem závan člověka a došlo mi ,že jde o past ,kterou nastražila organizace. Vrátil jsem zpět k domovu ,abych mohl Nikka zkontrolovat.
„Uff už tu je Kazu." tiše jsem si oddychl.
Kazu je sice lovcem z organizace a celou tu dobu o mě věděl,ale také věděl,že Nikko mě opravdu miluje.
„T-ty o nás víš ?"
„Nikko už od začátku to vím,také vím ,co je Miro zač"
„J-ak to víš?"
„Nechceš se nejdříve posadit,než mě zpovídat mezi dveřmi?"
Konečně jsme se usadili.Byl jsem ,jak tělo bez duše.
„Nikko ,já jsem lovec z jedné organizace ,jenž upíry loví."
„Co?? Ta organizace ,která svede obrovskou bitvu s u-upíry?"
„Ano a budu potřebovat i tvou pomoc"
„Mou ?Nikdy!"
„Nikko,musíš nám pomoci ,jinak všechny zabíjí,upíři nás postupně hubí.Miro je jeden z čistých,těch se musíme zbavit.Pak teprve bude na zemi mír.Musíš se zbavit Mira!"
„Nikdy!"
„Vždyť tě opustil.Nechal tě tu samotného ,ani tě tu neprovedl.Nerozloučil se s tebou.Teď už někde připravuje nevinné lidi o život .Je to zrůda.I tobě ublížil ,tak se sakra vzpamatuj Nikko."
Kazu ve mě zažehl pochodeň vzteku.Mysl se mi zateměla a já mu uvěřil každé slovo.Rozhodl jsem se ,že Mira sprovodím ze světa.
ČTEŠ
Spolubydlící temnoty
Teen FictionNikko..veselý ,extrovert s ideálním životem.. Změní mu nějak jeho nový upíří spolubydlící život ?