Den bitvy
Snad samo počasí vědělo k čemu se schyluje.
Krajina byla polita hustou mlhou.Na hrůzostrašnosti tomu přidával chvilkový déšť či zablýsknutí.
Trénovali jsme poslední chvaty a šli se vyzbrojit.
Pomalu ,ale jistě jsme se začali scházet .Popravdě tolik upírů jsem pohromadě ještě neviděl.
Došli jsme k lesu,odkud se začali vynořovat temné postavy.
„Kdy pochopíte,že to nemá smysl ?" zařval na nás Miro,jako hlavní vůdce.
„Až zhebneš !"
Ach Nikko...povzdechl jsem si
„Jak chcete...do nich ,trhejte,pijte ,hlavně ty šmejdy zabte."
Vrhli jsme se proti sobě.
Šel jsem přímo za Nikkem .Těsně před ním se postavil nějaký lovec.Když mě bodl dýkou,neváhal jsem rukou jsem mu vytrhl srdce z hrudi a donutil Nikka se na to koukat.
„Opravdu to takhle chceš ?"
„Ano ,teď tě zabiju a svět bude bez takových jako jsi ty ."
„Nedáváš mi na výběr."
Nevím jak to udělal ,že byl rychlí ale né takto.Dravě a bolestivě se mi zakousl do krku .Snažil jsem se mu ublížit ,ale ani jsem ho neškrábl.
Nikko upadl do bezvědomí a já pod náporem emocí nemohl přestat.Zastavila mě až vzpomínka na náš první polibek.
Rozhlédl jsem se po okolí a všichni členové O.O byli mrtvý ,z nás padlo šest .
Propašoval jsem bezvládné Nikkovo tělo ke mě do vili.Přivázal jsem ho k posteli,aby až se probudí nemohl hýbat.
Kde to jsem ? Jsem snad mrtvý probíhalo mi hlavou.Když jsem se pořádně probral ,zjistil jsem ,že jsem na posteli ,co víc ,spoután k ní.
„Ahoj ospalče"
„Ty? P-proč jsi mě nezabil?"
„Raději tě potrestám ." škodolibě jsem se usmál
„Nesahej na mě !"
Na nic jsem nečekal.Roztrhl jsem mu tričko ,dravě ho líbal po těle a někdy ho kousl.Z kousanců mu tekla krev .
Neudržel jsem slzy ,ta bolest byla velmi silná,rány od kousanců byly hluboké a tekla z nich krev.
Nikko měl tvář plnou slz.Vyhoupl jsem se nad něj a bez jeho svolení se věnoval jeho rtům .
„Nedotýkej se mě Miro..Prosím p
Zbavil jsem Nikka i kalhot a opět se vyhoupl nad něj.Nehty jsem jsel po jeho podbříšku .
Byl tak chladný,žádná má slova neměla smysl.Jakýkoliv protest.Vlastně jsem si chvilkama zavzpomínal
„Chtěla mě zabít..proč si mě zachránil?"
„Protože jsem ti dal na výběr a tohle si nezasloužíš,kdybych nebyl takový nervák nemusel si nic vědět a být šťastný."
Musím přiznat,že má touha po pomstě pomalu ustupovala.
ČTEŠ
Spolubydlící temnoty
Teen FictionNikko..veselý ,extrovert s ideálním životem.. Změní mu nějak jeho nový upíří spolubydlící život ?