Část XX

1K 117 3
                                    

Vzbudil jsem se ,Miro nikde.Chtěl jsem se zvednou a kouknout se po něm,ale zapomněl jsem na pouta.

Zaslechl jsem ,jak Nikko šramotí s pouty.Dopřeji mu hezké ráno.Dábelsky jsem se usmál.

„Dobré ráno prcku"

„D-dobré" Zápasil jsem s pouty.

Vrhl jsem se na Nikka ,přišpendlil ho pod sebe a hleděl do očí.

Nikdy jsem si nevšiml ,že by Mirovi tesáky byli tak velké.Všiml jsem si,že se mu postupně mění barva očí na velmi sytě krvavou červenou.

Miro..já nejsem tvé kousátko."

„To se ještě uvidí,měl si mě za zlého upíra,tak teď jím budu."

Nestihl jsem říct ani slovo.Kovová pouta přetrhl,zakousl se mi do zápěstí a přitom mi rukou dráždil můj rozkrok.

Stal jsem se závislý na jeho krvi. Byla tak lahodná.Přestal jsem a zápěstí mu obvázal.

Přestaň pít mou krev!"

„O tom teď nerozhoduješ!"

Chytl jsem Nikka pod zadkem a vyhoupl ho na sebe .

„Čeká tě snídaně prcku"

Odnesl mě do kuchyně ,kde na mě čekala snídaně.Palačinky s banány a čokoládou a s trochou kokosu.

Nikko se cpal,jako by to bylo naposled.Uchechtl jsem se.

„Miro ? Neměli bychom jít do školy?"

„Neboj Nikko ,zítra jedem na kolej ."

„D-dobře."

Dosnídal jsem a Miro mě zavedl do koupelny.Svlékl mě po té i sebe,zbavil mě obvazu a náplasti. .Sprcha byla do čerstvých ran jako bodnutí nožem ,bolest ustala.S Mirem jsme se objímali ,nikdy jsem neprožil nic tak intenzivního,samozřejmě krom sexu s ním.Cítil jsem jeho doteky všude na svém těle.Vyzvedl a chytl mě za zadek ,měl nohy omotané okolo jeho pasu a cítil jeho polibky na své krku.Opřel mě o stěnu sprchového kouta a věnoval se mým rtům.

Mmm... jsi jenom můj Nikko" zašeptal s vášní v hlase.

Láskyplně jsem se usmál a zrůžověl.

Byl červený ,jako jahoda .Vylezli jsme ze sprchy a šli se ven projít.Ukázal jsem Nikkovi okolí vilky.









Spolubydlící temnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat