Část XXI

942 86 2
                                    

Užívali jsme si poslední chvilky v mé vilce a balili věci na kolej.

Nechce se mi do školy , lidé se budou ptát kde jsme byli.

,,Miro ? Co jsi vlastně dělal ,když jsem byl u organizace?" Opatrně jsem se zeptal

,,Snažil jsem se zbavit vzteku, vlastně jsi měl pravdu , jsem příšera..za tak krátké období jsem stihl zničit mnoho budoucností a snů , to nejen dospělým ,ale i dětem.Chtěl jsi to vědět...tak tady to máš ."

Vážil jsem si jeho upřímnosti ,ale něco mi říkalo ,že tenhle rozhovor se nepovede dobrým směrem.

,,Nikko ?"

,,Ano ?"

,,Miluji Tě a ať už se stalo cokoliv , nikdy jsem Tě milovat nepřestal."

Viděl  jsem jak na něj začali dopadat emoce.Sedl jsem si k němu a on se mi schoulil do náruče.Díky schopnostem jsem cítil tlukot jeho srdce, nic krásnějšího jsem nikdy neslyšel.Byl roztomilý ,ale opět mě přemohl chtíč .Opatrně jsem povalil na pohovku a líbal na krku.

,,Mir-ro..M-usíme jít"

Neochotně jsem se zvedl a vzal tašky do auta.Musel jsem vzít i ty Nikkovi co tu zbyly z té doby před bitvou.Sám je totiž neunesl, tintítko moje.Nasedli jsme do auta a jeli .Během cesty jsme mlčeli , furt to mezi námi bylo napjaté .Zastavil jsem na parkovišti a šel si rychle vyndat krevní sáček ,nechci mu ublížit.

Ta jeho krvelačnost, ty jeho rudé oči , ta nespoutanost.Vzrušovala mě představa ,jak si mě vezme na zadních sedadlech auta.

,,Zapomněl jsem se ti s něčím pochlubit"

,,S čím ?"

,,Po absolvování výcviku ,jsem silnější a mám také nové schopnosti , když chci tak umím číst třeba myšlenky ty zvrhlíku." Ušklíbl jsem se

Byl jsem rudý ,jako rajče.Nemohl mi to říct dřív.Schoval jsem si obličej do vypůjčené Mirovi mikiny.

Z té jeho představy mě zase chytla chuť na sex.

Dojeli jsme na kolej a na mě dolehli dlouho zadržované emoce.Vzpomněl jsem si to všechno. Těším se na své přátele.Miro šel vybalit věci a já nás šel nahlásit .Měl jsem takovou radost ,že jsem rozrazil dveře až narazili do zdi.

,,Ty imbecile!" Spustil se hlasitý smích.

,,Nikko dnes , no docházejí mi krevní sáčky , budu muset na lov.Chceš jít se mnou , nebo jít někam s přáteli ?Moc jich tu ještě není ."

,, S Tebou?"

Zamyslel jsem se a něco si uvědomil.Žárlím ,když pije krev někoho jiného. Jsem opravdu cáklej.Ale ta představa ,jak přikládá svá ústa na krk nějaké ženy či muže mě přivádí k šílenství.

,,Napij se ze mě"

,,Nikko ne,vypiju mnohem více krve než kdysi...to bych tě musel zabít ,aby mi to stačilo."

,,Tak já ti seženu krevní transfuze."

,,Proč? Půjdu normálně na lov ,jen mě napadlo jestli se nechceš projít."

Nikko si sedl na postel a vypadal trochu sklesle.Svou rychlostí jsem přišel k němu.Leknutím uskočil . Slyším ,jak se mu zrychlil tep . Čap jsem pásek, položil si Nikka pod sebe  a ruce mu jím svázal nad hlavu k posteli.Nestihl se ani bránit.

Nechci aby to Miro měl tak snadné.Šil jsem sebou a kopal.To ho naštvalo,roztrhl mi tričko a věnoval mi pár krvavých kousanců.Z úst mi utíkali tiché steny.


Spolubydlící temnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat