Copyright © 2011 Lauren Tricksey
Stem, reageer en lees vooral verder..
Hoofdstuk vijf (deel één)
'Mijn zogenaamde mate'
Sky's POV
Hij stond met zijn wenkbrauwen opgetrokken terwijl hij eerst mij aankeek en toen June.
"Ben je van gedachten veranderd over mijn aanbod van eerder?" Hij grijnsde arrogant.
"Ik ga niet met je uit als dat is wat je bedoelt!" gromde ik. Ik kon niet geloven dat ik deze lul echt zou moeten gaan smeken om in de staat te kunnen blijven. Waar is dat gat in de grond als je het nodig hebt?
"Nou, wat ik in gedachten had, is niet wat ik echt 'uitgaan' zou noemen..." Hij maakte zijn zin niet af en had een suggestieve en geamuseerde blik in zijn ogen.
Ik keek hem boos aan. "Nick ik wil geen $ex met je!"
"Wat is het probleem dan?" vroeg hij terwijl hij nieuwsgierig tussen mij en June keek.
Oh shit, hier gaan we dan
"Nou.... het is zeg maar zo dat... ik ben een soort van een weerwolf..."
Ik keek naar de grond, bang voor wat ik zou doen als ik opkeek in zijn ogen.
"Perfect!"
Ik keek snel op, geschokt om te zien dat hij nu ondeugend naar me grijnsde.
Iets zei me dat zijn 'perfect' mijn hel was.
Dit kan niet goed zijn.
Wesley's POV
-eerder op de dag-
"Ik durf te wedden dat die twee nu staan te zoenen in een voorraadkast," lachte Sky toen we rond onze lunchtafel zaten.
"Of niet," mompelde ze en ze keek naar beneden naar haar dienblad.
"Waarom denk je dat?" Ik staarde haar aan in complete verwarring. Wat was er zojuist gebeurd?
"Je hebt blijkbaar de manier niet gezien waarop die twee naar elkaar keken," antwoordde ze. Wat? Ze had me totaal in de war. Had ik iets gemist? Ik had niet eens gemerkt dat ze naar elkaar keken! Misschien als je niet zo druk was met naar Sky staren... herinnerde mijn zelfbewustzijn mij, maar damn ze is knap... Shit! Je doet het alweer! Focus, hielp ik mezelf herinneren.
"Hoe zag het er uit?" vroeg ik. Ik realiseerde me toen pas dat ik Chase had onderbroken. Waren ze midden in een gesprek?
"Zoals liefde, maar meer dan dat," peinsde ze.
***WESLEY!*** schreeuwde Quin in in zijn gedachten naar mij, ***ik denk dat ze gelijk heeft. Brody blokkeert ons, HIJ BLOKKEERT ONS NOOIT! Maar hoe weet ze dat? Ze is of super oplettend... of ze is een weerwolf...***
"Raar," mompelde hij hardop zijn gedachten afmakend.
Oh dat is nog iets over ons, we kunnen elkaars gedachten horen. Nou niet van iedereen, alleen van weerwolven en alleen van die in onze roedel.
--
Ik besloot Brody niet te bevelen om ons niet meer buiten te sluiten (als Alfa kon ik dat doen) in plaats daarvan besloot ik af te wachten en wachtte wanneer hij zou arriveren in de les.
JE LEEST
His Unmarked Territory (Nederlandse vertaling)
WerewolfSkylar is een wees en een weerwolf, weggestuurd uit haar thuis in Engeland naar North Dakota, Amerika. Wanneer haar ouders zijn vermoord voor je ogen door een roedel weerwolven, wordt ze niet graag de mate van de machtigste weerwolf in het continent...