07 - 'Ergens in Vegas in bed met een blondje'

1.2K 77 11
                                    

@twsm08 @HerlindeVoorbij @Erin_Filia

Niet helemaal op dinsdag zoals ik had gehoopt, maar dicht in de buurt 



Copyright  © 2011 Lauren Tricksey

Stem, reageer en lees vooral verder...

Hoofdstuk Zeven

'Ergens in Vegas in bed met een blondje'

Klaus' POV -

Om te zeggen dat ik in een rotbui was, zou een understatement zijn. Het zou niet zo moeten zijn. Ik zou de gelukkigste man in elven moeten zijn. Wanneer je kijkt naar mijn leven op papier, is het perfect. Ik had de macht, het geld, de vertroetelende ouders, de verloren zoon status, de meisjes, de looks, de hersenen en de krachtigste f*cking roedel in de Verenigde Staten! Maar er was een klein ding wat ontbrak op deze lijst. Een mate. Nee, ik had mijn mate nog steeds niet gevonden. Oke, dat klinkt misschien niet zo erg wanneer ik elk meisje kon hebben wat ik wilde, maar ik weet het niet... Ik wilde haar vinden, ik was mijn player manieren zat. Naar bed gaan met babe na babe die je alleen wil voor je uiterlijk en om hun reputatie een boost te geven door te zeggen dat ze het hebben gedaan met de Alfa. Het heeft niet meer dezelfde turn on die het altijd had. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet depressief genoeg om nee te zeggen. Vandaar het feit dat ik nu ergens in Vegas was in bed met... eh nou ja, ze heeft blond haar. Ik kon haar oogkleur niet zien aangezien haar ogen gesloten waren, maar wat ik je kan vertellen is dat ze een geweldig lichaam heeft. Dat is het zo ongeveer... oh, en het feit dat ze behoorlijk goed was in de bed afdeling... Laten we haar gewoon Blondje noemen, aangezien ik me haar naam niet kon herinneren om mijn leven te redden.

URG! F*ck my life!

"Hey baby," kirde ze. Zie ik eruit als een f*cking baby voor haar! Oke, ik moet echt mijn leven uitzoeken.

"Hey"

"Gaat het?" mompelde ze terwijl ze zich in mijn zij duwde.

"Perfect," ze ik terwijl ik mijn naakte kont uit bed trok, klaar om te gaan douchen. "Sluit de deur op je weg naar buiten," riep ik over mijn schouder.

"WAT! Je neemt mijn f*cking maagdelijkheid en nu zeg je 'sluit de deur op je weg naar buiten'!" gilde ze. Vrouwen, je f*ckt ze één keer en ze denken dat je van hen bent. Wacht. Spoel terug, zei ze zojuist het m- woord? Oeps.

"Eh, sorry," mompelde ik. Ik bleef weg van m- woord meisjes. Ze raakten zo emotioneel betrokken.

"Grapje!" ze glimlachte en ging weer op het bed zitten f* ck bedankt!

"Oke, nu dat allemaal duidelijk is, moet je van mijn bed af en naar huis."

"F*CK ME CLAUDE!" hoorde ik haar schreeuwen door de gesloten badkamerdeur, terwijl ze zich aanstelde. Ze komt er wel overheen. Ik rolde mijn ogen.

"HET IS KLAUS! En je zult erachter komen dat ik dat al heb gedaan!" riep ik terug voordat ik de douche aanzette om te proberen haar irritante stem buiten te sluiten... Raar dat dat gisteravond geen probleem voor me was.... Oh wat de hel.... Ik was dronken, ik luisterde waarschijnlijk niet eens naar haar... Te druk met staren naar haar borstkas...

His Unmarked Territory (Nederlandse vertaling)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu