Herkese Merhaba... Bölüm gecikti aslında dün atmam lazımdı. Ama işlerim vardı kusura bakmayın. Neyse sözü uzatmadan siz okumaya başlayın. Multiye bakmayı unutmayın. Mert ve Egemen var... :))
Batu'dan
"Batu bu konuyu açma dedikçe neden açıyorsun?"
"Deniz seni düşünüyorum."
"Beni düşünüyorsan açma. "
"Senin düşüncelerini merak ediyorum."
Gözleri artık yerdeydi. Bana bakmıyordu. İşte en çok üzüldüğüm de buydu. Biz Egemen'e her şeyi içine atar hiç bir şey hissettirmez deriz en azından o soğuk durur ve bazılarını çözeriz.
Ama Deniz daha farklıydı. Hiç kimse anlamazdı. Çünkü o hep mutlu gözükür ve hayata olan pozitif bakışını hiç değiştirmemişti. Bu olayı onunla hiç konuşmadık. Her seferinde kapatıyorduk. Onun daha çok üzülmemesi için...
Derin'den bir şeyler öğrenmek için çaba bile gösteriyordu. Belki en büyük ipuçları ondaydı. Tabii bu onu bilmiyordu... Çok saçmaydı bize en çok yardımı dokunan kişinin hiç bir şey hatırlamaması...
"Deniz bir cevap verseydin."
"Hoca gelir yerimize geçelim. "
Artık bu durum sinirlerimi bozuyordu. Yumruklarımı sıkarak yerime oturdum. Gökmen de yanıma geldi.
"Ne oldu yine?" dedi.
"Deniz'in kardeş mevzusu."
"Ya oğlum okulda açmasaydın bari. Baksana yine ölü gibi bakıyor."
"Belki boş anına denk gelir de söyler sandım. "
"Bir açık verdi mi?"
"Yok aynı hatta daha kötüsü. "
"Hoca neden gelmedi?"
"Ders boş demek ki."
Etrafa bakmaya başladım. Egemen, Derin, Mert ve Miray konuşuyordu. Mert her zamanki gibi Derin ile uğraşıyor. Buna rağmen Egemenle Derin konuşmaya devam ediyordu.
Derin'den
"Mert saçımla oynamayı bırak. " dedim.
"Saçınla oynamıyorum. Uğraşıyorum. "
"Ne fark eder?"
"Çok şey. "
Göz devirmekle yetindim. Miray konuşmaya başladı.
"Mert hadi gel."
"Neden gelecekmişim?"
"Sen gel ben söylerim. Önemli. "
"Önemli yoksa..."
"Evet işte hemen gel."
Onlar gitmişti. Egemenle bense ne olduğunu anlayamamıştık. Egemen konuştu:
"Ne oldu şimdi?"
"Ben de anlamadım ki."
"Değişik."
"Klasik Miray ve Mert."
"Aynen. Biz de oturalım. Ayakta kaldık. "
"Evet."
Sonra benim sıraya ilerledik ve oturduk.
"Egemen."
"Efendim Derin."
"Sana bir şey sormak istiyorum."
"Sor."
"Ama kızma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısıldayan Hatıralar #Wattys2016
Teen FictionHer kitap bir şansı hak eder sende bu kitaba bir şans ver... Bazı şeylerin yalan olduğunu büyüyünce anlarsın bazıları sonradan büyür bazıları ise hayata öyle başlamıştır. Hayat bazılarının çocuk olmasını değil de güçlü olmasını ister. Biz güçlü gör...