Herkese Merhaba... Öncelikle kitabın kapağı değişti. Ve beni kırmayıp tam da istediğim gibi bir kapak yaptığı için ve muti için game_lol 'e çok teşekkür ediyorum... :)) Multiye bakmayı unutmayın. İyi okumalar...
Bundan sonra? Bu söz kafamı karıştırdı. Nasıl yani? Önceden bıraktı mı ki bundan sonra diyor? Bir dakika artık tek başıma kafa yormak zorunda değilim ki. Egemen zaten bana her şeyi anlatacaktı. Yani şimdi bunu sorabilirim.
"Egemen bir cevap vermeyecek misin?"
"Soru mu sordun?"
"Evet sormuştum. "
"Hmm duymamışım ne sordun?"
"Az önce bundan sonra seni bırakmam dedin. Bundan sonra derken neyi kast ettin?"
"Hmm güzel soru."
"Peki cevabı ne?"
"Bende onun öncesinde bir şey demiştim. Hemen unutmuşsun."
"Ne demiştin?"
"Ben sana her şeyi sırayla anlatacağım ve sen beni bölmeyecektin araya girmeyecektin yani."
"İyide..."
"İyidesi yok Derin. Benden bir şeyler öğrenmek istiyorsan ya baştan dinle sonuna kadar -araya girmeden- ya da kusura bakma anlatamam çünkü sorduğun soru ortalardan bir yerlerden ve kafanı daha çok karıştırır. "
Bu neydi şimdi? Şaşkın şaşkın ona bakıyordum. Hiç bir şey anlamadım. Egemen yani biraz sert çıkmadı mı? Sert demeyelim de tepkili mi? Yok bilmiyorum gereken kelimeyi bulamadım.
"Peki Egemen sen nasıl diyorsan öyle olsun. Ben sana karışmayacağım sen anlat."
"Derin ya kusura bakma üzgünüm ben ne yaptım bilmiyorum. Yani biraz fazla gerilimli oldu herhalde."
"Doğru işte gerilim ya bunu bulamadım. Aklıma nasıl gelmedi?"
"Ne kelimesi aklına mı gelmedi? Ne dedin?"
"Boşver önemli değil yani ikisini de boşver gerilimli bir çıkış da olmadı sen haklısın. Sorum konunun ortasından olmuş olabilir. Baştan sona anlat her şeyi. Seni dinlemeye hazırım. "
"Derin anlatacağım da şey acaba yarın çıkışta veya en azından edebiyat dersinden sonra olsa? Sence nasıl?"
"Edebiyat mı? Neden edebiyattan sonra?"
"Çünkü yarın ödevlerin teslimi var ya hakkında bilgi söyleme kısmı da var. Yani önce senin hakkında söylemek istediğimi söyleyeyim sonra da anlatırım."
"Egemen, hakkında bilgi falan iyi açıldı bu konu. Bana sen, Deniz ve Batu hakkında bilgi söyler misin?"
"Yani Derin güldürdün. Sence kendim hakkımda bilgi söyler miyim? Tabii ki de söylemem bunu senin bulman lazım."
"Yani Batu ve Deniz hakkında söyleyecek misin?"
"Hmm düşünmem lazım bundan benim çıkarım ne olacak?" derken gülüyordu.
"Sen gül gül. Sürekli dalga geç zaten. "
"Ne dalga mı?"
"Evet. Dalga geçtin. Çıkarım ne olur dedin sonra da güldün. "
"Ya tamam da hani o hep kullanılan cümle yanlış mı anlamış küçük prensesimiz."
"Küçük mü prenses?"
"Evet küçük prenses."
"Ben küçük değilim ne sanki sen de benimle aynı yaştasın sende küçük prenssin o zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısıldayan Hatıralar #Wattys2016
Teen FictionHer kitap bir şansı hak eder sende bu kitaba bir şans ver... Bazı şeylerin yalan olduğunu büyüyünce anlarsın bazıları sonradan büyür bazıları ise hayata öyle başlamıştır. Hayat bazılarının çocuk olmasını değil de güçlü olmasını ister. Biz güçlü gör...