Herkese Merhaba! 3. Bölüm geldi ve bölümler geldikçe yorumlarınız daha güzel oluyor. Öncelikle bu güzel yorumlar için teşekkür ederim. Multimedya Derin. Fazla tutmadan size iyi okumalar...
Akşam
Deniz geldikten sonra konuşmaları devam etmişti. Hatta çok iyi konuşmuştuk. Neden anlamadım ama yakın geliyordu.
Özellikle Mert ile çok iyi anlaşıyorlardı. Ama Batu, Gökmen ve Egemenle samimiydi. Deniz önceden tanışıyoruz dedikten sonra Batu bir bakış atmıştı. Bir şeyler vardı ama sorsam zaten söylemezlerdi ve beni ne ilgilendirir ki... Hala bunu düşünüyordum. Aman canım ne önemi var. Ne yani tanışıyor olamazlar mı? Bunlar kafamda dönerken odanın kapısı açıldı. Gelen annem:"Ohoooo Derin hanım yemeğe gelecek de ben göreceğim yani yemek yapmıyorsun tamam kızım da bari seslendiğim zaman gel."
"Taman anne ya sakin ol. Dalmış olamaz mıyım?"
"Neyse hemen gel."
Off ooff valla off yani annem böyle 1dakikada 1000 kelime söyleyebilir(!)
******
Yemeği bitirmiştim. Ama kalkmıyordum. Şimdi kalksam annem iş yaptırır. Hiç olmaz. Allah'ım lütfen telefonum çalar veya mesaj gelsin. Elimi yıkama olmazdı onu hep yapıyordum.
"Derin kızım düşünme boş yere hadi kalk artık. "
"Aaa annecim anladın mı? Ahaha Sağol ya ben de telefon bekliyordum da ondan işim vardı yani."
"Ya işin vardı her yemek sonrası..."
Tam bu sırada telefon çaldı. Yok artık dualarım kabul oldu. Kalbim temizmiş. Arayan Miray'dı. Hızlıca merdiveni çıktım ve telefonu açtım.
"Ayy Miraycım canım arkadaşım iyiki aradın."
"Derin hayret bu kadar özlediysen sen arasaydın."
"Neyse ya neden aradın?"
"Bil bakalım kimlerin haftaya partisi var ?"
"Kimin ne partisi varmış ne zaman?"
"Bizim canım bu yıl erken mezuniyet yapacaklarmış."
"Benim bildiğim mezuniyet sene sonu olurdu."
"Bir başta bir sonda yapacaklarmış."
"Ben bir elbiseyi nasıl giycem diye düşünürken iki tane mi offf"
"Neyse sen kapat ben diğerlerine de haber vereyim."
Daha görüşürüz demeden kapanmıştı. Mezuniyet sene sonu olur. 2 tane yapmak nedir?
****
Ertesi Gün
"Saçmalama Derin mezuniyete geleceksin!"
"Yoo gelmeyeceğim Mert."
"Gelmelisin."
"Neden ısrar ediyorsun?"
"O kadar söz verdik."
"Ne sözü kime söz verdiniz?"
"Kime söz vermişiz?"
Araya Miray girdi:
"Amaaan Derin, Mert'i bilmiyor musun? Her zamanki yanlış konuşmaları."
Göz devirmiştim. Hep yaptığım gibi... Kalktım ve arka bahçedeki ağacın altına oturdum. Böyle yapıyorlardı. Bir şey saklıyorlardı. Yeter artık.
"Vayy birileri gizli yerimi keşfetmiş."
Kafamı kaldırdığımda karşımda Gökmen'i beklemiyordum. Şaşkın şaşkın ona bakarken yanıma oturdu. Ve:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısıldayan Hatıralar #Wattys2016
Fiksi RemajaHer kitap bir şansı hak eder sende bu kitaba bir şans ver... Bazı şeylerin yalan olduğunu büyüyünce anlarsın bazıları sonradan büyür bazıları ise hayata öyle başlamıştır. Hayat bazılarının çocuk olmasını değil de güçlü olmasını ister. Biz güçlü gör...