"N'oluyor." dedim.
Bir anda Rüzgar'ın üstüne düşmüştüm. Arkama baktığımda 12-13 yaşlarında ki dört çocuk birbirlerini kovalayarak oyun oynuyorlardı. Kaşlarımı çattım. Bizi fark bile etmeyen çocuklar hala kovalamaca oynuyorlardı.
Bir süre sonra uzaklaşan çocuklara sinir olmuştum. Tamam çocuksun ama sen birisini rahatsız ettiysen bi özür falan dile. Bende dilemem ama onlar çocuk... Onlar haklıymış lan...
Ellerimi Rüzgar'ın karnından destek alarak kaldırdım.
"Kaslarıma dokunmak için böyle yöntemlere başvurman gerekli değildi. İzin istesen verirdim. " dedi lanet olasıca."Eğer kas görmek isteseydim bunlara'
(aq bu fotoğrafı bulasça ne sapık şeylerle karşılaştım gözlerim için bir vote hjfkgug şaka ya istediğinizi yapın okuyun yeter)
' bakmam yeterliydi." deyip yarım ağız güldüm. Evet kaslarım vardı ama kas sayılamayacak kadar azdı. Lanet metabolizma benim yaptığımı erkek biri yapsaydı şimdi çoktan six-packlar ve kasları olabilirdi. Oda yarım ağız güldü ve "Sence benimkilerle yarışacak kadar iyi mi?" dedi.
"Hey! Eminim sen onları yaparken uğraştığın çabanın en az üç katı kadar uğraşmış olmalıyımdır. Bu şey metabolizmanın sorunu, benim değil. " dedim.
"Gerçekten uğracak vaktin var mıydı? " dedi. Evet. Ben boş zamanlarımda kas çalışırım😕. Hayır lan yok arada spor salonuna gidersem mekik çekiyom bu yani. Yani bir de yumruklamak ve tekmelemek sporsa o...
"Niye olmasınki. Evet boş zamanlarımda spor yaparım. Yani sadece mekik. Hem sana ne. Ayrıca... açım gavat! " dedim. Elbette İngiltere prensinin kayıp sevgilisi benim saçmalama!
"O zaman yürü. Nereye gittiğimizi sanıyorsun. " dedi. Anana... Tövbe estağfurullah...
Cevap vermeden önünden yürüdüm. Sonra bir şey fark ettim.
Arkaya geçip "Sen benim mükemmel popomu dikizleyeceğine ben senin çarpılmış poponu izlerim daha iyi." dedim. Tepkisini merak etsemde önünü göremiyordum. Zaten kahkaha sesinden ne yaptığı anlaşılıyor. Amuda kalkıyor...
"Ne yani popomu mu dikizleyeceksin." dedi. Hıı aynen.
"Hayır. Popomu dikizleme diyorum. " dedim. Yani güvenemem abi şimdi taciz etse napcam. Roveşata...
"Merak etme sen değilim." dedi. Ben çok meraklıyım senin popona.
Demişken bu göt neden popo oldu.
Neden bilmiyom popo diyesim geldi.
İyi böyle çocuk gibi duruyon dicektim.
De amk beklettik çocuğu daha laf sokacektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KESKİN MAFYA
HumorŞincik düşündüm de bu kitap asla basılmayacak, ve ben boşuna burda edebiyat yapmış olacağım o yüzden ben kitapla alakalı minnak şeyleri buraya yazayım. Dolunay; Aslında çok eğlenceli fakat tanımadığı insanlara karşı sebepsiz samimiyetsizliği ve coo...