Yeni bölüm(olum isim bulamadım aq vurmayın)

600 43 9
                                    

Oteldeydik ve nasıl uyuyacağımızı düşünüyorduk. Ayrıca Arda'yla yan odalarda kaldığımızı öğrendik. Arda'ya ben burda kalıyım siz ikiniz kalın demiştim fakat 'Para verdim lan ben buraya!' dedi. Bak ben hiç öyle şeyler yapmam. Mesela geçenlerde Yağmur yine dolabımı sömürmeye gelmişti sadece 8 sayfalık bir küfür yazıp Yağmur'a yollamadım.

Ayrıca odada iki tane tekli koltuktan başka koltukta yoktu. Fakir misiniz olum?! Para veriyoz biz buraya!!!

Ya kalacağımız bir gün neden bir kişiyi attırıp bizi almıyonuz ki...

"Şimdi bir konuda anlaşalım Rüzgar, ben yatakta yatcam sen istediğin yerde yat. Ben karışmam." dedim.
Bana 'İşte geçenlerde yine birine tecavüz ettim taam mı... " demişim gibi baktı.

"Tamam. " dedi ve yatağa ilerlemeye başladı.

"Napıyorsun? " dediğimde "İstediğim yerde yatıyorum. " dedi. Aman Tanrım o kadar zeki ki...

Ona genel alanda söylenen bir şey olarak söylersek "Eğer o yaptığın şeyi yapmayı bırakmazsan seni tanımadığım tinercilere şey yaptırıp pembe mumla mumyalayıp barbi şeklindeki bir tabuta koyup barbinin popona da 'Cinsiyet değiştirirken öldü.' yazarım. " der gibi baktım. Evet böyle bir bakış atabiliyorum.

Bakışıma aldırmayıp yatağa atladı. Ona az önceki bakışımın güncellenmiş halini attım. Oysa hala hareketini devam ettiriyordu.

"Şu an konuştuğunun farkında değilsin öyle değil mi? " dedi. Nö?

"Demek ki değilsin sarhoşluğuna yazıyorum. Ayrıca barbi ne mantık lan?" dedi. Bak yeni güçler elde etmeye başladım. Vay bee! Bende de ne işler varmış da ben bilmiyormuşum.

"Tamam, sarhoşluğuma yaz. Ve senle uyuyacağıma uyumam daha iyi hem sarhoşum sabaha kadar başının etini yerim." dedim. Ve koltukların birine oturdum. Ve uyumasını beklemeye başladım. O uyucak ben uyandırcam. Puşluk değil mi yapcam.

Biraz bekledikten sonra hala uyumamıştı. Canım sıkılmaya başladığı için kafamı geriye attım ve böyle beklemeye başladım. Biraz bekledim ve kafamı bir kere kaldırdım. Hala uyumamıştı. Bende daha fazla beklemek amacıyla kafamı bir daha geriye attım ve gözlerimi kapadım.

Bir bara geldim ve karaoke yapan insanları dinlemeye başladım. Bir çocuk geldi ve Awonlation-Sail söylemeye başladı. Sevdiğim şarkıyı söyleyen kişinin kim olduğuna baktım ve bu şahsın Arda olduğunu gördüm.

Bu hayvansı şahsiyetimiz ani söylenen şarkı bölünlerinde kafasını bir rockcu gibi hızlıca öne atıyordu. Havalı olmuştu ama bananeydi. Ben kendi havamı atar kaçardım.

Biraz sonra Arda kişisi sahneden indi ve yerine bir kız oturdu. Ama o kız nedense ters oturmuştu. Sanırım seyirci korkusu vardı.

Biraz akort yapma işini bitirdikten sonra şarkıyı söylemeye başladı. Selena Gomez-Love you like a love song söylemeye başladı. Bu şarkıyı Deniz dinlerken duymuştum ve sebepsizce sevmemiştim.(Yazar seviyor fakat bir mafyanın sevebileceği bir şarkı değil)

Şarkıyı duymamla beraber yüzümü buruşturmam bir oldu. Şarkıyı güzel söylüyordu fakat sözleri ve ritmi hoşuma gitmeyen bir şarkıydı. Şarkı bittiğinde kız kalkmak için gitarını boynundan çıkardı ve ilerlemeye başladı.

İçimde büyük bir merak uyandığını hissedince kıza doğru koşturdum ve hemen önüne geçtim. Kızın kim olduğuna baktığımda... bendim!

Hızlıca yataktan kafamı kaldırdım ve etrafa bakınmaya başladım. Bir yataktaydım ayrıca kurbağa gibi yayılmıştım. Ve kolum alçılıydı. Bir de üzerimde dev bir tişört vardı. Böyle hayvan gibi basenlerimin üzerinde duruyordu. Altımda bir şey yoktu. Hayır lan külot var tabiki. En sevdiğim uzay şekilli olan.

KESKİN MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin