Po chvilce se otočil a ležel tak že ja byla uvězněna pod nim.Rukama se opíral o postel aby na me neležel plnou vahou.Studovala jsem jeho obličej centimetr po centimetru.
Krásné oči ve kterých byly vidět jiskry,jeho nádherné vlasy které mel rozcuchane ode me a nakonec jeho plné rty které se nekontrolovatelne přibližovali k těm mým.Byl tak blízko ze jsem ho už musela políbit.Libala jsem ho jak nejlépe jsem umela a chtěla jsem víc.Jenže Mamka je tady.Po chvilce někdo zaklepal na dveře.To bude určité Mamka.Rychle jsem ze sebe Vadima zhodila a šla jsem otevřít.Byla to Mamka.
"Zlato prosím tě pohlidas Alexe?"
"Jasné mami,pošli ho nahoru" falešné jsem se usmala.Normálně by mi to nevadilo,ale zrovna ted jo.
Alex za chvíli vletěl do pokoje a lehl si rovnou na postel.Pustila jsem mu na notebooku pohádku a já sama jsem za chvíli usla.
Když jsem se ráno probudila,Alex tam nebyl.Šla jsem do jeho pokoje,ale tam taky nebyl.V kuchyni jsem našla lísteček.Jela jsem s Alexem pryč.Vrátím se večer.
MamkaTo znamená ze máme celém barák volnej.Toho se nedá nevyuzit.Asi si dame ranni rotcvicku.Šla jsme do pokoje a přemýšlela jsem jak ho vzbudim.Nakonec jsem si na něj sedla obkročmo a začala jsem se lehce pohybovat.Bylo vidět ze už byl vzhuru...nebo spis už je.Vyšel mu sten z úst.Přestala jsem a on otevřel oči.V jeho očích bylo vidět vzruseni.Dal své ruce na me boky a začal se mnou pohybovat jako když jsem ho budila.
I pres tu tenkou látku kalhotek a jeho úplných trenyrek kde se stále zvětšovala "boule" a ja byla vzrusena tak jako nikdy.Poručil mi abych se zvedla.Udelala jsem co mi řekl.Sundal mi triko a tak jsem před nim byla jen ve spodním prádle.Než jsem se nadala jeho rty byli pritiskle k mým,začal me dravé ale vášnivě líbat.Strhl se mne kalhotky.
"To už je lepší" usmal se a opět si me přitáhl k sobě.Sundala jsem mu triko s rukama jsem prejizdela přes jeho brisaky.
"Já bych rad pokračoval,takže co to děláš?" usmal se
"Vadí ti to?"
"Ne,jen jak jsem říkal ze bych rad pokračoval" sibalsky se na me usmal.Začala jsem ho znovu líbat a on mi rozepl podprsenku.Já mu sundala trenýrky a odhodila jsem je do rohu pokoje.Vadim z hodil do postele a začal mi vytvářet cucak na krku.Po te do me opatrně vnikl a po chvíli zacar přidávat na tempu.Po chvilce jsem cítila jak se ve me naplinuje což znamená ze Vadim je už taky.Svalil se vedle me.
"Byla jsi skvělá Baru,milují te"
Velice rychle jsme rozdychavali ranni rozcvicku.Po chvilce jsem se zvedla a dla jsem se prevlict.Vzala jsem do náruče Luckyho a šla jsem do šatny,kde jsem si sedla a začala jsem si hrát s Luckym.
Taaak tohle je 19 část.Já jsem se nudila tak jsem se rozhodla napsat další část a tady ji mate.Doufám ze se vám líbí a omlouval se za chyby😂
Markeeet
ČTEŠ
Nikdy jsem NEMĚLA... (ff of Vadim)
FanfictionNeměla jsem zájem,nechtěla jsem,ale objevil se...a pak se to pokazilo! Všechno! ...Po chvilce se otočil a ležel tak že ja byla uvězněna pod nim.Rukama se opíral o postel aby na me neležel plnou vahou.Studovala jsem jeho obličej centimetr po centimet...