7 část

1.9K 82 1
                                    

Zase do školy!!Tento víkend nebyl úplně podle mých představ.Vstala jsme a namířila jsem si to rovnou do koupelny.Učesala jsem si vlasy do vysokého culíku,nalíčila jsem se dneska jsme si udělala jenom linky.Vyčistila jsem si zuby a šla jsem se převléct.V šatně jsem strávila nejvíc času.Nakonec jsem si vzala černý crop top,riflové šortky a kolem pasu jsem si uvázala košily a zakončila jsem converskama.

Ve škole jsem si hned sedla na své místo a nikoho jsem si nevšímala.Hodinu jsem přetrpěla a jakmile zazvonilo,šla jsem rychle do skrínky.Když jsme ji zavírala zastavil se u mě Vadim.Toho jsem opravdu nechtěla potkat.
"Ahoj" usmál se
"Čau Vadime,zrovna teď na tebe nemám čas"
"Sorry že jsem tě otravoval"
Protočila jsem nad tím oči a dál jsem si ho nevšímala.Ve dveřích mě ještě zastavil Adam.Tak ho jsem nechtěla vidět minimálně měsíc.
"Co chceš?" sykla jsem na něho
"Promluvme si "
"Nemáme očem mluvit"odstčila jsem ho a po zbytek dne jsme se mu úspěšně vyhýbala.

Doma jsem se bou plácla na postel.A odmítala jsem cokoliv udělat.Naštěstí mě nikdo nerušil takže jsem mohla dál ležet. V tom mi zazvonil mobil.
"Neeeee"postěžovala jsem si
To mě donutilo vstát a vzít to.
"Hmmm"
"Barčo?". Byl to Vadim
"Co chceš?"
"Potřebují s tebou mluvit?mužů přijít?"
"Ne!nemůžeš"
"Prosiiim, s tebou potřebují mluvit"
"Někdy jindy"řekla jsem a položila jsem hovor

Lehnu si zpátky a za 5 minut zase začne řvát ten mobil!!
"Noooo"
"Ahoj Baro, tady Adam"
"Co chceš?"vyjela jsem na něj
"Chci s tebou mluvit"
"Ale s tebou ne!!"odhodila jsem mobil.Co všem najednou je!!
Převléknu se,rozčešu se a ten mobil začne znovu vyzvánět!!!
"Do prdele jsem snad nějaká O2 linka!!!!!!" zařvu přes celej barák
"Nooo"řeknu protivným hlasem
"Ahoj Baru,tady Mamka promiň ze otravuju ale mohla bys vyzvednout dvojčata??"
"Ahoj mami, neotravoješ a jo vyzvednu je"
"Díky Barčo"
Položila jsem mobil a jakmile jsem se upravila šla jsem pro dvojčata.

A je tady 7 část!! A to jsem si tvrdila že nenapíšu víc jak 3 části! Jak se vám to líbí?chtěla bych vám moc moc 103 přečtení!! Dekujiii😊😊😊😊Omlouvam se za chyby
Markeeet

Nikdy jsem NEMĚLA...  (ff of Vadim)Kde žijí příběhy. Začni objevovat