....Osudny den...

1.2K 51 6
                                    

Sledovala jsem jen to auto.Najednou jako by se všechno zpomalilo. Auto vyletelo ze zatáčky a mířilo primo na nás....dostal se do smyku.Obrovská rána.....cítím prudký naráz....pak se vše rozmazava.....a já už nic nevidim.....všude je hluk....slyším plac...krik.....štěkot....a já nejsem schopna se ani pohnout.....citim obrovskou bolest......pak vše uticha.....všude je tma....a já už nic neslysim.

Píp,píp,píp.....pomalu oteviram oči.....zamzouram....jsem...v nemocnici.Rozhlidnu se....ale nikdo tu není.Jsem zmatená..V tom si ale zpomenu na cestu autem....prehravam si tu situaci stále dokola.....pak vsak ztuhnu....Jsou všichni v pořádku??? ....chci je vidět hned!!!!...Do toho přijde sestra.
"Tak jste vzhůru"
"Kde jsou ostatní... Jsou všichni v pořádku .....a ...moje dítě?"
Začnu jí klást miliony otázek......
"Vase dítě je v pořádku...je to chlapeček Benny"
Usmeje se
"Mohu ho vidět?....Mohu všechny vidět"
Sestra se zarazí.Co se stalo...netvari se moc nadšeně
"Co se stalo?"
"Slečno Pettersonova..."
"Tak co se stalo?!"
"Vas starší....bratr......Tom. ..Peterson...."
"Co se stalo s mým bratrem!!!"skoro na ni zakricim
"Doktoři dělali co mohli..."
"Ne,ne,ne,ne!!!"
"Je mi to líto"
"Neeeeeeee!!!!!!......bezte pryc"
"Moc me to mrzí.."
"Prosím...bezte pryč!!!!"
Propadnu v obrovsky plac....to se nemelo stát....já....já... Jaa...já ...to mu nevěřím....on je naživu..... Určité je naživu...přijdu za nim a on se bude usmivat..ten jeho nádherný úsměv....To není možný..
Nezastavitelne brecim....pak si vzpomenu na Alexe a Emily...Jsou v pořádku?...
Zazvonim na sestru...stále brecim...
Přišla sestra.
"Mohu se zeptat jak jsou na tom Emily a Alex Pettersonovi?"
Řeku mezi vzlyky
"Alex Petterson ma zlomené žebro...jinak je v pořádku"
"A Emily!!?"
"Emily Pettersonova....... Je v kómatu...."
Zůstanu na ni nechapave hledět..
"A probere se?"
"Budeme doufat"
Neco mi dala do kapacky a odešla.Znovu jsem se rozbrecela......je to moje vina.....mela jsem jim rict at zůstanou doma....nic by se nestalo......Kdybych nebyla těhotná....byli by všichni v pořádku.......já ...já ..to jenom sen...!!! Ze je to jen sen....to nemůže byt pravda...!!!? Já to mu nevěřím!!!.......prosím!!! Řekněte mi ze jsou vsichni v pořádku!!!!!!!!! Prosiiiiim!!!!!!

Za chvíli usinam.Když se probudim,sedí u me Mamka.
"Mami!!"
Řeknu ještě rozespale..
"Ano?"
"Řekni mi ze jsou všichni v pořádku"
Odpověď si ani nepamatují...znovu usinam....Když se konečně úplně probudim...už nemám kapacku.Sednu si...Rozhlednu se....nikdo tady není...slezu z postele a vyjdu z pokoje.Rozhlednu se po chodbě..v tom vidím mamku...jak vchází do nějakého pokoje.... okamžitě se rozbehmu za ni......Je tam Alex...ještě spí...
"Mami?"
Otočí se a já ji rychle obejmu..

Tak a máme tady 26 část....snad se libi.....chtěla bych moc moc poděkovat za tolik přečtení a votes....moc si toho vážim..omlouvam se za chyby.
Maki&Bari

Nikdy jsem NEMĚLA...  (ff of Vadim)Kde žijí příběhy. Začni objevovat