*10*

1.8K 75 4
                                    

Ráno do pokoje vtrhla Emily.
"Baru vstávej!!"zakřičela přes celý pokoj a pohledem skončila na Vadimovi a podezíravě se na něj dívala
"Emily tohle je můj přítel Vadim,Vadime tohle je moje mladší sestra Emily"představila jsem je s úsměvem
"Ahoj" řekla opatrně Emily a posadila se na kraj postele.
"Ahoj Emily"usmál se
Emily si ho stále měřila pohledem,ale nakonec se usmála.
"Máš dole snídani"s těmito slovy vyběhla z pokoje
Otočíla se na Vadima a podívala se mu hluboko do jeho nádherně modrých očí.Dlouze jsem ho políbila a on mi začal polibky opětovat.
Rukama jsem mu zajela do vlasů a on my dal ruce na boky.Převrhl mě na postel a začal mě vášnivě líbat a rukama zajíždět pod mé triko.
"Snídaně čeká"vysmekla jsem se mu a začala jsem se smát
Plácl se bou na postel.Přišla jsem za ním a chytla jsem ho za ruku.
"Ale Váďo"
Stoupl si a znovu mě políbil.Pevně jsem mu stiskla ruku a rozeběhla jsem se dolů na snídani.U stolu seděli Alex,Emily a Tom a spokojeně jedli müsli. Sedla jsem si a Vadim hned vedle mě a pustili jsme se do jídla,které jsme měli na chystané.

Po snídani jsem se šla převlíct.Jako vždycky jsem tam strávila nejvíce času.Nakonec jsem zvolila obyčejný černý tílko,přes který jsem si vzala cardigan a roztrhané riflové šortky.Běžela jsem si ještě učesat vlasy které jsem si dala do vysokého culíku a mohla jsem vyrazit.Tentokrát mě vzal Tom autem společně s Vadimem a dvojčaty.Po děkovala jsem mu a vystoupila jsem u školy.S Vadimem jsem si prolétla prsty a ignorovala jsem pohledy všech okolo.
Namířila jsem si to rovnou ke skříňce,kde jsem si vzala učebnici Dějepisu a šla jsem rovnou do třídy.Sedla jsem si k Vadimovi,který si přisunul moji židli blíž a objal mě kolem pasu.Učitelka přišla do hodiny,ale já ji ignorovala.Položila jsem si hlavu na Vadimovo rameno a vůbec jsem nevnímala přednášku.
"Slečno Patterson(ová)"řekla přísným hlasem učitelka
Trhla jsem sebou začala jsem ji věnovat veškerou svoji pozornost
"Posloucháte vůbec"
"Jistě" usmála jsem se
A to bylo jediné co jsem slyšela.Vadim mě začal hladit po stehně. Podívala jsem se na něj a on se na mě usmál.

Po škole jsem šla rovnou domů,protože dvojčata vyzvedával Tom.
Doma jsem se převlékla a čekala jsem až přijde Vadim.Do půl hodiny zazvonil zvonek.Rozeběhla jsem se nadšeně ke dveřím,ale když jsem otevřela zůstala jsem tam nehybně stát..........

Tak a je tady 10 část.Pořád tomu nemůžu uvěřit jako bych se včera přemlouval a jestli mám napsat první část nebo ne.No,doufám že se vám tahle část líbí a moc moc se omlouvam za chyby.
Markeeet

Nikdy jsem NEMĚLA...  (ff of Vadim)Kde žijí příběhy. Začni objevovat